Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@00:44:41 GMT

لزوم تسریع در تکمیل یادمان های شهدا

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۶۱۴۷

لزوم تسریع در تکمیل یادمان های شهدا

استاندار آذربایجان غربی با اشاره اینکه یکی از راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تکمیل یادمان های شهداست گفت: تخصیص اعتبار مورد نیاز و تسریع در تکمیل یادمان های در دست احداث می بایست در دستور کار مدیران مسئول قرار بگیرد.

به گزارش برنا  آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری در چهارمین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای سانحه هوایی اوکراین، تداوم راه و مکتب شهدا را در گرو توجه به سیره آنان در مردمداری و انقلابی بودن دانست و افزود: امروز بیش از پیش به ترویج ارزشهای والای شهدا در راستای تقویت وحدت و همدلی در کشور نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین ضمن ابراز همدردی با شهدای استانی در سانحه هواپیمایی اوکراین تصریح کرد: تکمیل موزه دفاع مقدس و احداث یادمان شهدا سهم بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

شهریاری همچنین با تاکید بر اجرای برنامه های ترویجی خلاقانه و تاثیر آن در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت از تلاشهای انجام گرفته توسط مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و شهرداری در خصوص اقدامات ترویجی در حوزه ایثار و شهادت قدردانی نمود.

در این جلسه آخرین وضعیت راهیان نور، تکمیل یادمان شهدای گمنام، مجموعه فرهنگی و موزه دفاع مقدس و نقش دستگاه ها در خصوص دفاع مقدس در استان مورد بررسی قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است