Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@01:58:25 GMT

تردد در محورهای مواصلاتی اردبیل در جریان است

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۶۱۵۹

تردد در محورهای مواصلاتی اردبیل در جریان است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با تلاش راهداران تمامی محورهای مواصلاتی دیار سبز باز است و تردد در آن‌ها در جریان است.

علی رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به وضعیت راه‌های مواصلاتی استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش باران در شهرستان‌های پارس آباد و بیله سوار و بارش برف  در سایر محورهای مواصلاتی استان اردبیل هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 286 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با 435 نفر نیروی انسانی در قالب 110 اکیپ راهداری جهت انجام عملیات برف روبی و بازگشایی در محورها و گردنه‌های استان مستقر هستند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل بیان کرد: اکیپ‌های راهداری از همان دقایق شروع بارش‌ها به‌طور مرتب اقدام به برف‌روبی و نمک پاشی محورها کرده‌اند.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل از مردم خواست خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ مجهز کرده، قبل از سفر با سامانه 141 مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/۱۱۱

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل حمل و نقل برفروبی برف و باران مدیریت اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برف‌روبی ۱۶۰۰ کیلومتر از راه های استان مرکزی

میثم سیفوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف در برخی محورهای استان در ۲ روز گذشته اظهار کرد: سامانه بارشی از عصر روز یکشنبه وارد استان شده و طی این مدت نیروهای راهداری ۱۶۰۰ کیلومتر باندراه از محورهای استان را برفروبی کردند.

وی افزود: همچنین به منظور جلوگیری از یخ‌زدگی سطح جاده‌ها و انسداد محورها ۱۹۰ تن مخلوط شن و نمک نیز استفاده شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: در گردنه‌های کوهستانی بویژه گردنه‌های زالیان، نقره کمر تفرش و همچنین محورهای اراک به ازنا، خنداب به ملایر و خمین به الیگودرز و همچنین وفس کمیجان، شاهد بارش برف بودیم همچنین در سایر محورهای ارتباطی استان مرکزی نیز شاهد بارش باران بودیم.

سیفوری گفت: در این بازه زمانی ۱۲۰ نیروی انسانی و ۷۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات نیز درگیر برفروبی در سطح جاده‌های استان بودند.

کد خبر 6062810

دیگر خبرها

  • تردد یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد تا ۶ فروردین در زنجان
  • تردد حدود ۱۲ میلیون خودرو از محورهای استان قزوین
  • عدم رعایت فاصله مجاز، بیشترین تخلفات جاده ای آذربایجان غربی در نوروز
  • ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در جاده‌ های کرمانشاه
  • ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در جاده‌های کرمانشاه
  • برف‌روبی ۱۶۰۰ کیلومتر از راه های استان مرکزی
  • ۵۶۴ هزار تردد در جاده‌های استان اردبیل ثبت شد
  • ارتفاع برف بهاری در تمرچین پیرانشهر به ۳۰ سانتیمتر رسید
  • محور ملکان میاندوآب _ملکان پرترددترین محور آذربایجان‌غربی شد