Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضوانی نژاد گفت: به پاس ارج نهادن به ۶۲ سال عمر با برکت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ۶۲ کانون فرهنگی و هنری با نام وی در سطح مساجد استان تاسیس می‌شود.

حجت‌الاسلام « محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به حضور پررنگ سردار سلیمانی در عرصه‌های جهاد بین‌المللی بیان کرد: این سردار رشید اسلام با جانفشانی‌هایی که در سال‌های دفاع مقدس و پس از دوران جنگ در عرصه نبرد با استکبار جهانی داشت به زیبایی هنر شهادت را به تصویر کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه سردار سلیمانی نماد محور مقاومت است افزود: خون شهید سلیمانی باعث تقویت وحدت در کشور می‌شود و بدون شک ثمره این خون، برچیده شدن خیمه عنکبوتی استکبار از منطقه است.

 

وی با بیان اینکه به‌منظور گرامیداشت رشادت‌های این سردار بزرگ کانون‌های مساجد گیلان به نام سردار سلیمانی مزین می‌شوند اظهارداشت: به پاس ارج نهادن به ۶۲ سال عمر با برکت وی، ۶۲ کانون فرهنگی و هنری با نام شهید سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح مساجد استان تاسیس می‌شوند.

 

حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد ادامه داد: یکی از کانون‌های فرهنگی و هنری تازه تأسیس استان با عنوان سردار سلیمانی همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود.

 

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد به برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در شهادت سردار سلیمانی اشاره و بیان کرد: پخش آیاتی از کلام‌الله مجید ۳۰ دقیقه قبل از اذان مغرب از ماذنه‌های مساجد به نشانه عزای عمومی، قرائت سراسری سوره مبارکه فجر به مدت سه شب بعد از نماز جماعت مغرب و عشا در کانون‌های مساجد استان و اهدا ثواب آن به روح مطهر شهید عالی مقام حاج قاسم سلیمانی، برپایی محافل قرائت قرآن کریم به یاد سردار دل‌ها در مساجد، برپایی مجالس سوگواری به‌همراه سخنرانی با محوریت بیان رشادت‌ها و دلاورمردی‌های حاج قاسم سلیمانی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و پیوستن مدیران کانون‌های مساجد در پویش «مردمی سردار آسمانی» با هشتگ  #سردار_ آسمانی در فضای مجازی از برنامه‌های اجرا شده در گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی بوده است.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما مسجد فهما مسجد سردار سلیمانی نماز جمعه سردار سلیمانی کانون های مساجد گیلان وحدت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب

هرمزگان-جام جم انلاین-سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان از برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود «آوای مسجد» ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد شرق استان هرمزگان در میناب خبرداد.

ابد.ه گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، اسلام خواجه یی اظهار کرد: جشنواره سرود آوای مسجد با هدف نشر و گسترش فرهنگ قرآنی و معارف اهل بیت(ع)، ارائه دستاوردهای خلاقانه هنری در عرصه سرود با مضامین فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی، سبک زندگی و ارزش‌های اسلامی و ایجاد فضای شاداب و بانشاط برای قشرهای مختلف مردم برگزار می شود.

 

وی افزود: مرحله منطقه ای جشنواره سرود «آوای مسجد» ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد شرق استان هرمزگان پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه جاری در سالن شهید بهشتی شهر میناب خواهد شد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان ادامه داد: در این مرحله گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مسجد شهرستان های میناب، سیریک، جاسک و بشاگرد با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

وی گفت: گروه‌های علاقه مند به شرکت در جشنواره باید فرم مخصوص جشنواره به همراه نمونه کار صوتی و متن شعر خود را به ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ارسال کنند.

 

خواجه یی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز مرحله منطقه ای این جشنواره با حضور گروه های سرود شهرستان های بندرعباس، حاجی آباد و بندرخمیر به میزبانی بندرعباس و همچنین مرحله شهرستانی در رودان برگزار شده بود.

وی افزود: برترین های مراحل شهرستانی و منطقه ای در مرحله استانی که 20 اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بندرعباس برگزار خواهد شد، با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 

گفتنی است؛ 237 گروه سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان در سامانه بچه های مسجد به ثبت رسیده است.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب