Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@09:55:40 GMT

دستگیری قضات قلابی در گرگان

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۶۲۵۲

دستگیری قضات قلابی در گرگان

به گزارش خبرنگار مهر، هادی هاشمیان صبح شنبه در خصوص دستگیری قضات قلابی اظهارکرد: قضات قلابی هنگام دریافت وام دستگیر شدند.

وی توضیح داد که دو نفر با معرفی خود به عنوان قاضی با ارائه فیش حقوقی و حکم کارگزینی جعلی به بانک قصد دریافت ۵۰۰ میلیون تومان وام از بانک داشتند که با هوشیاری کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، هویت جعلی این افراد افشا و بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمیان ادامه داد: رسیدگی به پرونده این دو نفر که یکی از آن ها سابقه دار است در دادسرای مرکز استان آغاز شده و تحقیقات بیشتر در این باره ادامه دارد.

این مقام ارشد قضایی استان گلستان گفت: سامانه ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، آماده دریافت گزارش های مردم درباره کارچاق کن ها و متخلفان است.

کد خبر 4828156

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان هادی هاشمیان قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف شهرکرد بوشهر ایلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۶۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در استان خوزستان

داود میرشکار مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: ۷۰۳ متخلف شکار و صید سال ۱۴۰۲،  در استان خوزستان دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.

او می‌گوید: در حوزه یگان حفاظت محیط زیست استان در سال گذشته تعداد ۱۲۴ قبضه سلاح مجاز به همراه ۸ قبضه سلاح غیر مجاز از متخلفان شکار و صید کشف شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان ادامه داد: در این مدت با ۵۷۵ مورد تخلف زیست محیطی در حوزه شکار و صید در استان برخورد قانونی صورت گرفته.

او گفت: در این مدت ۵۲۸ قطعه از ادوات شکار و صید از متخلفان کشف و ضبط شده است.

به گفته این مقام مسئول در این مدت ۱۳۹۴۲ ساعت محیط بانان این اداره کل توانسته اند طرح آموزشی یک ساعت با محیط بان در مدارس برای دانش آموزان اجرا کردند.

او ادامه داد: در سال گذشته ۴۸۲ قطعه پرنده و ۷ پستاندار که توسط متخلفین زنده گیری شده بود کشف و در زیستگاه اصلی خود رهاسازی شدند.

میرشکار به وسعت مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان اشاره کرد و گفت: به منظور جلوگیری از شکار و صید از همه مردم استان می‌خواهیم در صورت مشاهده تخلفات زیست محیطی مراتب را به ادارات حفاظت محیط زیست در سراسر استان یا سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • کلاه‌برداری مجرمان سایبری با ارسال پیام با مضمون دریافت کالابرگ
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در استان خوزستان
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • به کمک این ترفند‌ها مُچ فیک‌نیوز‌ها را بگیرید!
  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت/ عکس
  • دستگیری کلاهبردار رسید ساز جعلی در غرب استان تهران 
  • پیامی عجیب که کلاهبرداران برای کاربران شاد ارسال کردند
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان