Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از مراجع عظام تقلید ‌در پیامی به ‌آیت‌الله سیستانی که در پی عارضه جسمانی در بیمارستان بستری شد، برای ایشان از درگاه خداوند متعال طلب شفای عاجل کردند. ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، جمعی از مراجع عظام تقلید ‌در پیامی به ‌آیت‌الله سیستانی که در پی عارضه جسمانی در بیمارستان بستری شد، برای ایشان از درگاه خداوند متعال طلب شفای عاجل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعای آیت‌الله صافی‌گلپایگانی برای شفای عاجل آیت‌الله سیستانی‌

آیت‌الله لطف‌الله صافی‌گلپایگانی مرجع تقلید شیعیان در نامه‌ای به آیت الله سیستانی، برای شفای عاجل و طول عمر وی دعا کرد.‌

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت مستطاب آیت الله آقای سیستانی دامت برکاته

السلام علیکم و رحمة الله

خداوند متعال را شاکر هستیم که عمل جراحی با موفقیت انجام گردید و با دعای خیر مؤمنین صحت و سلامتی را به حضرتعالی عنایت فرمود.

‌طول عمر ، عافیت و ادامه برکات وجود شریف را در ظل عنایات حضرت بقیة الله الأعظم روحی و ارواح العالمین له الفداء و عجل الله تعالی فرجه الشریف از خداوند متعال مسئلت دارم‌.

‌ان‌شاءالله سلامت کامل حاصل خواهد شد

مرجع تقلید شیعیان در نامه ای خطاب به آیت الله سیستانی گفت: خبر نقاهت جنابعالی موجب تاسف اینجانب گردید، خدا را شاکرم که عمل جراحی، با موفقیت انجام شد و ان‌شاءالله سلامت کامل حاصل خواهد شد.‌

آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در پیامی به آیت الله سیستانی، برای شفای عاجل و طول عمر وی دعا کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله سیستانی دامت برکاته

‌خبر نقاهت جنابعالی موجب تاسف اینجانب گردید. خدا را شاکرم که عمل جراحی، با موفقیت انجام شد و ان شاءالله سلامت کامل حاصل خواهد شد.

از خداوند متعال دوام عظمت و توفیقات روز افزون حضرتعالی را مسألت مینمایم.

آرزوی سلامتی مدیر حوزه‌های علمیه برای آیت‌الله سیستانی

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در پیامی خطاب به آیت الله سیستانی گفت: از خداوند منان شفای عاجل و کامل آن جناب را خواهانم و استمرار برکات وجود شریفتان را برای همه مومنان به ویژه ملت عظیم‌الشان عراق آرزومندم.‌

‌آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور طی پیامی خطاب به آیت الله سیستانی اظهار داشت: از خداوند منان شفای عاجل و کامل آن جناب را خواهانم و استمرار برکات وجود شریفتان را برای همه مومنان به ویژه ملت عظیم‌الشان عراق آرزومندم.

‌بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و احترام محضر مرجع عالیقدر آیت الله حاج سید علی سیستانی دامت برکاته.

‌خبر کسالت و عارضه پزشکی پیش‌آمده برای حضرتعالی مایه نگرانی بود که طبق اخبار واصله بحمدالله عمل جراحی با موفقیت انجام شده است.

از خداوند منان شفای عاجل و کامل آن جناب را خواهانم و استمرار برکات وجود شریفتان را برای همه مومنان به ویژه ملت عظیم‌الشان عراق آرزومندم.

‌پیام آیت‌الله ‌مظاهری به آیت الله ‌سیستانی

آیت‌الله مظاهری در پیامی به حضرت آیت الله العظمی سیستانی، برای ایشان از خداوند متعال سلامت، عافیت و شفای کامل و عاجل را مسألت کردند.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

نجف اشرف - حضرت آیت‌الله آقای سیستانی«دامت برکاته»

با اهداء سلام و تحیّات وافر و استعلام از سلامتی وجود شریف آن جناب؛

 خبر عارضۀ جسمانی آن وجود مبارک مایۀ نگرانی گردید. خداوند سبحان را سپاسگزاریم که اقدامات درمانی با موفقیّت انجام پذیرفته و به نجف اشرف مراجعت فرموده‌اید. از خداوند تعالی سلامت و عافیت و شفای کامل و عاجل و شامل جنابعالی را مسألت نموده و امید است همواره تحت عنایات خاصّۀ امام امیرالمؤمنین«سلام‌الله‌علیه» و حضرت بقیة‌الله ‌الأعظم«ارواحنافداه» بوده باشید و برکات وجود شریف آن جناب مستدام و پایدار بوده باشد.

 و السّلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته.

‌انتهای پیام/ش

R1377/P/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۶۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نماینده ایران به کشف گور‌های جمعی در خان یونس

نماینده ایران در ژنو در نامه‌هایی به رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ و کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل نوشت: سبعیت رژیم صهیونیستی در غزه دیگر موجب شگفتی هیچکس نیست، این نسل کشی را فورا متوقف کنید.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بحرینی، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو طی نامه‌های جداگانه‌ای خطاب به رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ و کمیسرعالی حقوق بشر سازمان ملل ضمن برشمردن فهرستی از موارد جنایات جنگی، جنایات علیه بشریت و نسل کشی که توسط رژیم صهیونیستی در ۸ ماه گذشته به وقوع پیوسته است، خواستار اقدام فوری سازمان‌های بین‌المللی برای توقف از این نسل کشی شد.

سفیر و نماینده دائم کشورمان با اشاره به گزارش موسسه دفاع مدنی در غزه مبنی بر کشف گوردسته جمعی حاوی پیکر‌های ۲۰۰ تن از شهدای فلسطینی که توسط نیرو‌های اسرائیلی در مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس غزه کشته و دفن شده بودند، در این نامه اظهار داشته است که پیش از ارتکاب به این جنایت نیز کارشناسان سازمان ملل در خصوص حمله به بیمارستان‌ها توسط رژیم صهیونیستی هشدار داده بودند.

وی افزود: این واقعیت نشان می‌دهد که اگر این جنایات دهشتناک فورا متوقف نشود، لاجرم شاهد تکرار چنین فجایعی خواهیم بود.

بحرینی در این نامه‌ها، با استناد به حقوق بین‌الملل، حقوق بین‌المللی بشردوستانه و اسناد مهم بین المللی از قبیل کنواسیون‌های چهارگانه ژنو، حمله به بیمارستان‌ها و اماکن درمانی، گرسنگی دادن به مردم به عنوان ابزار جنگی، جلوگیری از انتقال کمک‌های بشردوستانه و مواردی از این قبیل را مصادیق غیر قابل انکار جنایت علیه بشریت و جنایت جنگی خوانده و اظهار داشت که سبعیت در حملات غیر انسانی رژیم صهیونیستی در غزه دیگر موجب شگفتی هیچکس نیست و این رفتار قبلا نیز توسط این رژیم وعده داده شده است.

خاطر نشان می‌گردد، کنوانسیون‌های بشردوستانه ژنو، متضمن حقوق غیر نظامیان در مخاصمات مسلحانه است و کمیته بین‌المللی صلیب سرخ به عنوان پاسدار و نگهبان حقوق بین‌المللی بشردوستانه و کنوانسیون‌های ژنو موظف است حداکثر تلاش خود را برای اجرای مفاد این کنواسیون‌ها مبذول دارد.

دیگر خبرها

  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • واکنش نماینده ایران به کشف گور‌های جمعی در خان یونس
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • خبرهای مهم از مجلس درباره تعطیل شدن روز شنبه و استفتاء از مراجع تقلید
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین
  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند
  • چراغ سبز مراجع تقلید به تعطیل شدن روز شنبه به جای پنج شنبه /۴ روز قطع ارتباط با دنیا به نفع اقتصاد کشور نیست
  • آیت الله نورمفیدی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک: فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود