Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی با اشاره به نام‌نویسی بیش از ۱۶ هزار زوج برای حضور در بیست وسومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی، گفت: مهلت نام‌نویسی در این دوره سی‌ام دی ماه به پایان می‌رسد. ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

مهدی غلامی مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: با توجه به استقبال دانشجویان مزدوج، مهلت نام‌نویسی اولیه که پایان آذرماه بود به پایان دی ماه تغییر یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ورود کاروان‌های دانشجویان به مشهدمقدس از دهم دی ماه آغاز شده است، تاکید کرد: با توجه به ایام پایانی امتحانات دانشگاه‌ها و تراکم کاروان‌های بهمن ماه، زوج‌های دانشجو هر چه سریع‌تر نسبت به انتخاب کاروان و تاریخ اعزام خود از طریق سایت اقدام کنند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی با بیان اینکه دانشگاه‌های استان‌های تهران، اصفهان و یزد، بیشترین آمار ثبت نام را به خود اختصاص دادهاند، خاطرنشان کرد: زوج‌هایی که یکی از آنها در زمان تحصیل در دانشگاه ازدواج کرده و زمان عقدشان از اول فروردین ماه 97 تا پایان آذرماه 98 باشد امکان ثبت نام در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی را دارند.

1600 زوج در سامانه ملی "همسفر تا بهشت" ثبت‌نام کردند؛ دانشگاه اصفهان در رتبه نخست ازدواج دانشجوییگیلان| بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شودمهلت ثبت نام ازدواج دانشجویی تمدید شد

غلامی‌مقدم ادامه داد: همچنین زوج‌هایی که در دوره بیست و دوم ثبت نام کرده و تایید شدهاند اما امکان حضور نداشته‌اند می‌توانند در این دوره شرکت کنند. جاماندگان بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی نیز می‌توانند درخواست خود را به صورت کتبی (از طریق نهادرهبری دانشگاه) به ستاد ازدواج دانشجویی ارسال کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: زوج‌های دانشجوی واجد شرایط می‌توانند تا پایان دی ماه از طریق سایت اینترنتی ezdevaj.nahad.ir یا مراجعه حضوری به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها یا امور فرهنگی دانشگاه‌ها برای شرکت در این مراسم ثبت نام کنند.

انتهای پیام/282/ش

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۶۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، این مراسم با حضور امام جمعه بهادران، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان - مسئولان شهرستان مهریز و مسئولان محلی و تعدادی از دانش آموزان در محل نمازخانه شهید محسنی روستای گردکوه برگزار شد. 

این جشنواره تا کنون در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شد و برای اولین بار در قالب استانی برگزار می‌شود. 

انتظار می‌رود با برگزاری این جشنواره‌های فرهنگی و استقبال کودکان و نوجوانان، دانش آموزان روستایی با انگیزه بهتر بتوانند با کتابخانی - مطالعه عمومی و داستان نویسی انس بگیرند. 

مراسم اختتامیه این جشنواره داستان نویسی استانی چهاردهم تیرماه سال جاری در روستای عزآباد برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • غایب بزرگ جشن پیروزی رئال در ال‌کلاسیکو
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل اشتغال و ازدواج
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل موانع برای اشتغال و ازدواج