Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@03:11:21 GMT

توزیع گوشت قرمز بسته‌بندی شده در تبریز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۶۴۰۳

توزیع گوشت قرمز بسته‌بندی شده در تبریز آغاز شد

کریم قدرتی روز شنبه در مراسم راه اندازی خط بسته بندی گوشت کشارگاه تبریز، افزود: با مساعدت شهرداری تبریز توانستیم با راه اندازی این خط بسته بندی گام بزرگی در راستای اصلاح الگوی مصرف، سلامت و امنیت غذایی شهروندان قطعه بندی گوشت های شناسنامه دار در قالب بسته بندی با نصب شناسنامه بر روی آنها و با قیمت مناسب برای شهروندان برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: خط تولید بسته بندی با مشارکت و تامین گوشت توسط بخش های خصوصی در محلی که در این خصوص آماده سازی و تجهیز شده است، افتتاح و با نظارت کامل اداره کل دامپزشکی و سازمان کشتارگاه به بهره برداری رسید.

قدرتی ابراز امیدواری کرد با اجرای طرح های متنوع و افزایش کشتار در روزهای آتی شاهد کاهش قیمت گوشت باشیم.

وی با بیان اینکه حساسیت امنیت غذایی و سلامت شهروندان، پشتیبانی و نظارت خوبی از طرف شورای اسلامی شهر و اداره کل دامپزشکی و سایر دستگاه های نظارتی به صورت مداوم و دوره ای انجام می گیرد، گفت: امیدواریم با حمایت های شهرداری و  شورای شهر و نیز تلاش شبانه روزی کارکنان کشتارگاه، بتوانیم روز به روز به اهداف خود در پیشبرد سلامت غذایی و بهداشت همشهریان نزدیک تر شویم.

قدرتی گوشت قرمز ب را بخش عمده ای از سبد غذایی خانوارهای شهرستان تبریز خواند و  ادامه داد: بر این اساس باید تلاش کرد فرآوری، بسته بندی، حمل ونقل، توزیع و عرضه این محصول با کمترین قیمت و به صورت کاملا" بهداشتی در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

وی گفت: بسته بندی گوشت جهت استفاده خانوارها در بسته های نیم کیلویی، یک کیلویی و ۲ کیلویی و همچنین برای مصارف رستوران ها و اماکن خدمات غذایی در بسته های بزرگ تر توزیع می شود.

به گزارش ایرنا، روزانه افزون بر ۶۰۰ راس گوسفند و گاو در کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز ذبح شرعی می شود.

این کشتارگاه با برخورداری از ۱۱ اسطبل مجزا برای نگهداری گاو و گوسفند، میدان دام روباز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ راس دام و انبار علوفه از نظر حجم کشتار و ظرفیت و سیستم صنعتی سومین کشتارگاه بزرگ کشور است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی شهرداری تبریز عدالت توزیعی كشتارگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی شهرداری تبریز عدالت توزیعی كشتارگاه آذربایجان شرقی شهرداری تبریز عدالت توزیعی كشتارگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۶۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی

بازی رده بندی و پایانی لیگ والیبال نوجوانان آذربایجان شرقی در سالن اقدمی تبریز برگزار شد.

در بازی رده بندی تیم هدف در دو ست متوالی برابرتیم افشانی به برتری رسید.

در دیدار نهایی مسابقات هم تیم والیبال نیکان تبریز در یک بازی فشرده و هیجان انگیز با نتیجه دو بر یک برابر تیم هیات والیبال میانه به پیروزی رسیده و به مقام قهرمانی دست یافت. تیم هیات والیبال میانه نایب قهرمان شد و تیم هدف به عنوان سومی دست یافت.

مسابقات والیبال نوجوانان دختر آذربایجان شرقی با حضور ۱۶ تیم دو ۴ گروه ۴ تیم برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • ۶ ماده غذایی که حمله قلبی را از شما دور می‌کند
  • روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود
  • پیشگیری از مسمومیت غذایی
  • قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز
  • دستگاه پرکن مایعات روتاری
  • افزایش ریسک ابتلا به دیابت با مصرف این ماده غذایی
  • قیمت قارچ در میادین تره بار شهرداری تهران کاهش یافت
  • قیمت گوشت گوسفندی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳