Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: با عنایت بر اینکه پیمانکار روسازی راه‌آهن میانه-اردبیل انتخاب شده است عملیات ریل‌گذاری راه‌آهن اردبیل در دهه فجر امسال آغاز می‌شود. ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

اکبر بهنامجو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: تامین اعتبارات پروژه بزرگ راه آهن اردبیل در سفر ریاست جمهوری در اولویت قرار داشت که از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل حدود 700 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پرو‌ژه‌ راه آهن اردبیل تا پایان سال 99 به پایان می‌رسد افزود: با توجه به تعهدی که به مردم استان اردبیل داده‌ایم در صدد هستیم تا پرو‌ژه‌ راه آهن اردبیل تا پایان سال 99 به پایان برسانیم که البته وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر ریاست جمهوری زمان تکمیل این پروژه را پایان دولت دوازدهم اعلام کرد.

بهنامجو از آغاز عملیات ریل‌گذاری راه‌آهن اردبیل در دهه فجر امسال خبر داد و تصریح کرد: با عنایت بر اینکه پیمانکار روسازی راه‌آهن میانه-اردبیل انتخاب شده است عملیات ریل‌گذاری راه‌آهن اردبیل در دهه فجر امسال آغاز می‌شود.

بیمارستان صحرایی سپاه در منطقه سیل‌زده سیستان و بلوچستان افتتاح شدفاز نخست سد دالکی در استان بوشهر سال آینده افتتاح می‌شودچند پروژه عمرانی دانشگاه صنعتی بیرجند با حضور قائم مقام وزیر علوم افتتاح شد

استاندار اردبیل بیان کرد: مطالعه فاز اول پروژه راه‌آهن اردبیل در مسیر پارس‌آباد توسط قرارگاه خاتم انجام شده است و مطالعه فاز دوم این پروژه نیز در مسیر اردبیل به کارخانه سیمان و در دهه فجر امسال آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای 141 کیلومتر جاده چهار خطه در استان اردبیل تامین اعتبار شد اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل در مورد جاده‌های سطح استان نیز نهضت عظیمی رخ داده است به‌طوری که حدود 50 کیلومتر جاده دو خطه مورد بهره‌برداری قرار گرفت و  اجرای 141 کیلومتر جاده چهار خطه در استان اردبیل تامین اعتبار شد.

انتهای پیام/ 146/ح

R41374/P1357/S6,49/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۶۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی: «وعده صادق» به رویه بی پاسخ ماندن تجاوزات رژیم صهیونیستی پایان داد/ پروژه کریدورهای صهیونیستی-آمریکایی شکست خورده‌ است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قطعاً دو پروژه کریدورهای شمال و جنوب ایران شکست خواهد خورد و مبدأ این شکست هم به 7 اکتبر بازمی‌گردد که امنیت ساختگی صهیونیست‌ها را بر باد داد، اما اینکه کریدورهای شرق به غرب از کشور ما عبور کند بستگی به تقویت زیرساختی ما در داخل ایران دارد.

ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: غرب به واسطه امپراطوری عظیم رسانه‌ای اینگونه القا کرده بود که آمریکا و متحدانش یک قدرت شکست‌ناپذیر در حوزه دفاعی هستند و کشورهایی همچون جمهوری اسلامی حرفی برای زدن ندارند.

رضایی خاطرنشان کرد: در عملیات وعده صادق ثابت شد که این گزاره غرب پوشالی است و قطعا شکست خواهند خورد، البته پیش از این در عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی رزمندگان حماس این مهم را اثبات کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی بیان کرد: در عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی ایران در یک اقدام بی سابقه به صورت مستقیم رژیم صهیونیستی را مورد تنبیه قرار داد و به این رویه که حملات صهیونیست‌ها بدون پاسخ می‌ماند پایان داد.

وی افزود: قطعاً دو پروژه کریدورهای شمال و جنوب ایران شکست خواهد خورد و مبدأ این شکست هم به 7 اکتبر بازمی‌گردد که امنیت ساختگی صهیونیست‌ها را بر باد داد، اما اینکه کریدورهای شرق به غرب از کشور ما عبور کند بستگی به تقویت زیرساختی ما در داخل ایران دارد.

دیگر خبرها

  • رضایی: «وعده صادق» به رویه بی پاسخ ماندن تجاوزات رژیم صهیونیستی پایان داد/ پروژه کریدورهای صهیونیستی-آمریکایی شکست خورده‌ است
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • آغاز عملیات مبارزه با افت سن غلات در نهاوند
  • آغاز احداث پروژه کمربندی گناباد از اردیبهشت امسال
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است
  • آغاز عملیات جمع آوری فاضلاب منطقه سیاه اسطلخ رشت
  • در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود
  • آغاز اصلاح نقاط حادثه خیز محور راهجرد به سلفچگان
  • امسال ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه بهداشتی و درمانی در خراسان شمالی افتتاح می‌شود
  • آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور‌های استان همدان