Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: طی هفته گذشته در مجموع ۵۹۶ حادثه ویژه در سامانه مرکز مدیریت عملیات بحران (EOC) ثبت شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، پیرحسین کولیوند گفت: طی هفته گذشته (از ۲۱ الی ۲۸ دی ماه) در مجموع ۵۹۶ حادثه ویژه در سامانه مرکز مدیریت عملیات بحران (EOC) ثبت شد که در پی این حوادث ۱۵۳۶ نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ضمن اعلام این خبر گفت: از مجموع ۱۵۳۶ نفر مصدوم حوادث ویژه، ۱۳۱۴ نفر توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند و ۲۲۲ نفر در محل درمان شدند و نیز ۱۶۳ نفر جان خود را از دست دادند.

کولیوند افزود: از مجموع ۵۹۶ حادثه ویژه ثبت شده طی هفته گذشته،۱۴۱ مورد حوادث ترافیکی که (معادل ۲۴ درصد از کل حوادث ثبت شده) و ۴۵۵ مورد حوادث غیرترافیکی (معادل ۷۶ درصد از کل حوادث ثبت شده) بودند.

رئیس سازمان اورژانس کشور در ادامه افزود: طی هفته گذشته، ۵۶ مصدوم طی ۴۱ ماموریت، توسط اورژانس هوایی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان اورژانس کشور اجتماعی عملیات بحران اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، افشین دریانبرد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: سه شنبه بیست و هشتم فروردین طی تماسی با مرکز ارتباطات‌ اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵  در ساعت۱۶:۳۵ مبنی تصادف دو خودروی سواری تویوتا هایلوکس با پراید۱۱۱ در محور خرمشهر به اهواز ،۳۰ کیلومتری، بلافاصله سه تیم امدادی از نزدیکترین پایگاه‌ های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شد.

در این حادثه ۲ نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ جهت ادامه درمان به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان خرمشهر منتقل شدند.

همچنین در این حادثه یک مرد ۳۰ ساله به دلیل شدت جراحت جان باخت.

 

دیگر خبرها

  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • مرگ ۷ موتورسوار و مصدومیت ۱۲۴ نفر در تصادفات هفته گذشته
  • مرگ ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ مصدومیت حدود ۲۵۰۰ تن
  • فوت ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور
  • مرگ ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور
  • آمار عجیب از مرگ و میر در حوادث هفته گذشته
  • فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات
  • یک کشته در واژگونی خودرو در جاده کازرون –دشت ارژن
  • ۲۱ هزار مصدوم در حوادث جاده‌ای امسال
  • ثبت ۲۱ هزار مصدوم و مجروح در حوادث جاده‌ای امسال