Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا همتی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از باز بودن تمامی راه های مواصلاتی استان خبر داد و افزود: در حال حاضر بیشتر گردنه های کوهستانی چون قلاجه، کبیرکوه و تونل آزادی مه آلود و با کاهش دید روبرو است.

وی از آغاز بارندگی ها طی ساعات آینده در اکثر مناطق استان خبر داد و گفت: همواره از رانندگان خواسته شده تا هنگام رانندگی در هوای بارانی و مه گرفته، ضمن کاهش سرعت خودرو خود و حرکت بین ۳۰ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت، فلاشر خودرو و چراغ های مه شکن را روشن نگاه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: رانندگان همچنین هنگام سفر در این فصل و قبل از حرکت باید از سالم بودن چراغ های عقب، جلو و مه شکن خودرو خود اطمینان داشته و هنگام حرکت نیز ضمن بستن کمربند ایمنی همه سرنشینان، با سرعت مطمئن حرکت کرده و فاصله طولی با اتومبیل مقابل را حفظ کنند.

همتی زاده اضافه کرد: خوشبختانه با حضور نیروهای پلیس در سطح راه های استان و همکاری خوب رانندگان طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ حادثه ناگواری را در سطح راه های استان شاهد نبوده ایم.

وی ادامه داد: رانندگان همچنین در رعایت قوانین و مقررات رانندگی دقت لازم را داشته باشند و ضمن رعایت فاصله طولی و سبقت غیر مجاز احتیاط را در دستور کار خود قرار دهند.

برچسب‌ها ایلام پلیس راه بارندگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام پلیس راه بارندگی ایلام پلیس راه بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هم اکنون تمامی محور‌های استان بر اثر بارش باران لغزنده است.
مریم تاکی، هم اکنون تمامی محور‌ها را در مسیر شهرستان‌های مبارکه، شاهین شهر، شهرضا، نایین، اردستان، کاشان و خورو بیابانک بر اثر بارش شدید باران لغزنده اعلام کرد و افزود: همچنین محور‌های دامنه – خوانسار و نجف آباد -داران مه گرفته است و رانندگان برای تردد احتیاط و چراغ‌های مه شکن را روشن کنند.
مریم تاکی افزود: در پی بارش باران پیش بینی می‌شود، محور‌های اصفهان – شهرضا، اصفهان -شاهین شهر و موچه خورت و اردستان دچار آبگرفتگی شود.
وی با اشاره به اینکه بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان تا چند آینده بارش‌ها در استان شدید‌تر می‌شود، به رانندگان توصیه کرد: از تردد‌های غیر ضروری به ویژه در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند و قبل از حرکت با سامانه‌ی ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه