Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: بهره وری منابع برای کمک به بخش کشاورزی افزایش یافته است و در سه سال گذشته، هر سال ۲۰۰ هزار میلیارد ریال منابع جدید در قالب سپرده های مختلف برای این بخش تجهیز کردیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی در مراسم تجلیل از نمونه های ملی بخش کشاورزی که در این بانک برگزار شد، با اعلام مطلب فوق افزود: بهره وری منابع  برای کمک به بخش کشاورزی افزایش یافته است و در سه سال گذشته، هر سال ۲۰۰ هزار میلیارد ریال منابع جدید در قالب سپرده های مختلف برای این بخش تجهیز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به افزایش ۲برابری منابع این بانک طی سال های اخیر و عبور از هزار هزار میلیارد ریال تصریح کرد: منابع مالی این بانک در حال حاضر هزار و ۱۴۰ هزار میلیارد ریال شده که با اتکای این  منابع سعی کردیم منابع بیشتری در اختیار بخش کشاورزی بگذاریم و در این زمینه موفقیت خوبی داشته ایم.

 

وی خاطر نشان کرد:در اجرای سیاست های دولت و اولویت های وزارت جهاد کشاورزی،ضمن کمک به بهره برداری از ظرفیت های موجود، به افزایش ظرفیت های جدید در بخش کشاورزی نیز کمک کرده ایم.

 

خدارحمی با اشاره به تسهیلات پرداختی در حوزه مکانیزاسیون بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: طی چهار سال گذشته برای توسعه مکانیزاسیون با پرداخت تسهیلات توانستیم کمک مناسبی به این بخش کنیم.

 

مدیرعامل بانک کشاورزی روند تسهیلات پرداختی این بانک برای توسعه گلخانه ها را مثبت ارزیابی کرد و با بیان اینکه طی ۹ ماه سال جاری از نظر سطح، دو برابر سال گذشته  و به هزار و ۹۰ هکتار میزانِ موجود در مصوبه و پرداخت تسهیلات رسیدیم یادآور شد: تا کنون ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردیم و امیدوارم تا پایان سال ۲ هزار هکتار را عملیاتی کنیم.

 

خدارحمی با بیان اینکه برای توسعه گلخانه، مکانیزاسیون و پرورش آبزیان در همه استان‌ها بدون هیچ محدودیتی تسهیلات پرداخت می شود اضافه کرد: در زمینه دانه های روغنی و کمک به تهیه بذر هم اقدامات خوبی انجام شده و تا حدود زیادی از عهده تکالیف خود بر آمده ایم.

 

وی عملکرد بیمه محصولات کشاورزی را مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: بیمه محصولات کشاورزی پشتیبان بخش کشاورزی است و امسال عملکرد بهتری داشته و جزو معدود سال‌هایی است که با وجود خسارت های بیشتر بهترین عملکرد و کمترین  تذکر در زمینه مطالبات بیمه را داشتیم.

 

خدارحمی با بیان اینکه به لحاظ منابع، روش‌های عملیات، سیستم ها و استفاده از سامانه های مختلف جزو بانک های پیشروی کشور هستیم، ابراز امیدورای کرد:با مشارکت کشاورزان و فعالان بخش کشاورزی هر روز شاهد رونق تولید در این بخش باشیم.

 

وی بر ضرورت تعامل و تقویت ارتباط نمونه های بخش کشاورزی با بانک کشاورزی و ارائه نظرات و پیشنهادات آنان تصریح کرد:حاصل تلاش ما خودکفایی،رونق تولید و امنیت غذایی کشور است.

 

بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی به رسم هرسال میزبان نمونه های ملی بخش کشاورزی بود و در مراسمی که عصر روز سه شنبه ۲۴ دی ماه  با حضور مهندس عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی،روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی، معاونان وزارت جهاد کشاورزی، اعضای هیأت مدیره و مدیران امور این بانک برگزار شد،از منتخبان سی و چهارمین دوره نمونه های ملی بخش کشاورزی قدردانی کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد سقوط هواپیمای اوکراینی طرح ملی فهما فهما شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی فهما فهما بانک کشاورزی بانک ها بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت مجلس با برخورداری سازمان سپند از منابع انسانی و اعتبارات مصوب سالانه

نمایندگان در نشست علنی امروز (دو‌شنبه، ۳ اردیبهشت‌) مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی با ماده ۶ و ۷ این طرح موافقت کردند.

در ماده ۶ این طرح آمده است: سپند از منابع انسانی و امکانات واگذار شده از وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و اعتبارات مصوب سالانه برابر برنامه‌ها و مأموریت‌های مصوب برخوردار می‌شود.

همچنین در ماده ۷ این طرح که به تصویب مجلس رسید آمده است؛ سپند بر اساس این قانون و نیز اساسنامه مصوب فرماندهی معظم کل قوا اداره می‌شود.

دکتر محمدباقر قالیباف در پایان از کمیسیون امنیت و سیاست خارجی برای تدوین این طرح تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند
  • تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته
  • تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد
  • موافقت مجلس با برخورداری سازمان سپند از منابع انسانی و اعتبارات مصوب سالانه