Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@14:53:56 GMT

بازدید رئیس سازمان از پایانه مرزی بیله سوار

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۶۶۲۹

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل،عبدالهاشم حسن نیا در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار صادرات کالای ایرانی از این پایانه 22درصد افزایش یافته است تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 335 هزار و 445 تن کالا توسط بیش از 15 هزار دستگاه ناوگان به کشورهای جمهوری آذربایجان، روسیه، گرجستان و حوزه قفقاز صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تردد بیش از یک میلیون و 202 هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار در 9 ماهه را یادآور شد و از افزایش 11 درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پروژه کمربندی شهر بیله سوار خرداد سال آینده افتتاح خواهد شد تصریح کرد:برای احداث ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه گرمی به بیله سوار که در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع مراحل نهایی احداث را سپری می‌کند حدود ۳ میلیارد تومان هزینه شده است.
حسن نیا گفت: ۹ ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان تا پایان امسال در سطح جاده های کشور به بهره برداری خواهد رسید.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بر تسریع در روند احداث راهدارخانه مرکزی شهرستان‌های مشکین شهر، سرعین و راهداخارنه مرکزی استان اردبیل تاکید کرد.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان

 مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان که صبح امروز به همراه رئیس جمهور و تعدادی از اعضای هیئت دولت به اسلام آباد سفر کرد، در حاشیه مراسم امضای ۸ سند همکاری میان دو کشور اظهار کرد: همکاری‌های حمل‌ونقلی از جمله در حوزه بنادر و دریایی، هوایی، ریلی، جاده‌ای از مسائل مطرح شده به‌منظور توسعه روابط دو کشور بود.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: توسعه پایانه‌های مرزی میان دو کشور از لحاظ ساختاری و حمل مستقیم بار، از موضوعاتی بود که میان مقامات دو کشور مطرح شد.

به گفته بذرپاش، برقراری پرواز مستقیم میان تهران و اسلام آباد و افزایش پرواز‌ها میان تهران- لاهور یا مشهد- لاهور از دیگر موضوعات همکاری ایران و پاکستان بود.

منبع : وزارت راه وشهرسازی

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • توسعه پایانه های مرزی و افزایش پروازها میان ایران و پاکستان
  • توسعه پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۴۶ درصدی جابه‌جایی مسافر از طریق پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان
  • بیله‌سوار نقطه آغاز منطقه آزاد تجاری اردبیل شد
  • بهار چشم‌نواز شهر بیله‌سوار (فیلم)