Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر صادقی در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال شهر خودرو پس از رفتن یحیی گل‌محمدی اظهار داشت: ما در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل، سرمربی و بازیکنان زیادی را از دست دادیم و این موضوع به ما ضربه زد. به نظرم رفتن گل‎‌محمدی خیلی دیر بود،‌ ای کاش اگر او می‌خواست برود زودتر این کار را انجام می‌داد نه حالا در آستانه شروع نیم‌فصل دوم و بازی ما در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- وی در ادامه در خصوص بازی‌های پیش‌روی شهرخودرو تصریح کرد: ما اول بهمن‌ماه در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الرفاع بحرین برویم که هرچند بازی در مشهد است، اما دیدار آسانی نیست. با وجود همه این مشکلات، شهر خودرو تیم کوچکی نیست و تلاش می‌کنیم در نیم‌فصل دوم هم جزو تیم‌های بالای جدول باشیم. شرایطمان خیلی سخت است، اما امیدوارم در نیم‌فصل دوم هم بتوانیم همان راه خوبی که در نیم‌فصل اول رفتیم را ادامه دهیم.

کاپیتان تیم فوتبال شهر خودرو پیرامون حضور سرآسیایی روی نیمکت این تیم افزود: سرآسیایی با تیم و بازیکنان آشنا است و امیدوارم نشستن او روی نیمکت شهر خودرو برای ما خوش‌یمن باشد. باید بتوانیم بعد از این مشکلات و از دست دادن گل‌محمدی و بازیکنان خوبمان، دوباره خودمان را جمع و جور کنیم. ما همه سرباز شهر خودرو هستیم و برای دل‌خوشی مردم مشهد بازی می‌کنیم.

صادقی در پایان در مورد اینکه عده‌ای معتقدند باشگاه شهرخودرو تحت فشار مجبور شد با رفتن سرمربی خود به پرسپولیس موافقت کند، خاطرنشان کرد: به هر حال هر اتفاقی که بود، گذشته است. گل‌محمدی رفته، اما فوتبال و زندگی ادامه دارد، باید همه برای شهر خودرو بجنگیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یحیی گل محمدی شهرخودرو یحیی گل محمدی اکبر صادقی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی گران‌ترین مربی لیگ می‌شود؟ | بمب پرشورها در آستانه انفجار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، پاکو خمس امروز (دوشنبه) به حضور ۴۹۵ روزه خود در تراکتور پایان داد و به صورت رسمی از جمع سرخپوشان تبریزی جدا شد.

مدیران باشگاه تراکتور پس از شکست این تیم مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌وسوم نیز برای جدایی خمس به جمع‌بندی رسیده بودند اما در نهایت تصمیم به ادامه همکاری با این مربی گرفتند. با این وجود تراکتوری‌ها در در آن مقطع مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی داشتند اما مذاکرات بی‌نتیجه مانده بود.

پس از جدایی امروز خمس از این تیم، بار دیگر پروژه مذاکره با یحیی گل‌محمدی استارت خورده و این مربی گزینه اول تبریزی‌ها برای نیمکت این تیم است. تراکتوری‌ها در تلاش هستند تا موانع حضور گل‌محمدی در تبریز را برطرف کنند و رضایت او را جلب کنند.

این موضوع نیز مطرح شده که تا زمان انتخاب سرمربی جدید احتمالاً محمد نصرتی مربی مستعفی تراکتور تمرینات این تیم را زیر نظر خواهد گرفت.

کد خبر 844670 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • شایعات دست از سر یحیی گل‌محمدی برنمی‌دارد
  • گل محمدی- تراکتور؛ تصمیم مهم یحیی مشخص شد
  • ماجرای یحیی گل محمدی و تراکتور پایان یافت
  • ماجرای یحیی گل‌محمدی و تراکتور پایان یافت
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ یحیی گل محمدی!
  • خمز رفت؛ تراکتور دنبال یحیی گل‌محمدی
  • یحیی گل‌محمدی گران‌ترین مربی لیگ می‌شود؟ | بمب پرشورها در آستانه انفجار
  • اوسمار گوی سبقت را از یحیی گل‌محمدی ربود
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • مربی برزیلی پرسپولیس از گل محمدی جلو زد