Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدرضا شجیعی با بیان اینکه امروز مبلغی به حساب مددجویان آسیب دیده از سیل واریز می‌شود، گفت: این مبلغ  براساس بعد خانوار به حساب حدودا ۱۰ هزار خانوار مناطق سیل زده واریز می‌شود.


 وی با اشاره به اینکه برای پرداخت این کمک هزینه حدود ۶.۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: براین اساس خانواده یک نفره ۳۵۰ هزار تومان و خانواده ۵ نفره یک میلیون و هفتاد هزار تومان دریافت خواهند کرد که این مبلغ بر اساس بعد خانوار افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 رئیس ستاد بحران سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در سه استان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان در مجموع منزل ۶۸۶ مددجو به طور کامل تخریب شده است تصریح کرد: در استان سیستان و بلوچستان ۴۳۴ منزل مددجو به طور کامل تخریب شده است. ٢١٧٠ مورد نیز تخریب بخشی از منزل مددجویان  و ۱۲۵۶ مورد نیز از بین رفتن کامل وسایل زندگی آنان گزارش شده است.
 
به گفته شجیعی در استان کرمان نیز منزل ۱۷ مددجو به طور کامل تخریب شده و ۹۷۲ مورد نیز تخریب بخشی از منزل و ۳۵۳ مورد نیز از بین رفتن کامل وسایل زندگی گزارش شده است.

وی همچنین گفت که در استان هرمزگان نیز منزل ۲۳۵ مددجو به طور کامل تخریب شده و بخشی از ۶۸۷ مورد از منازل مددجویان تخریب شده و وسایل زندگی ۳۲۳ مددجو نیز به طور کامل از بین رفته است.


رئیس ستاد بحران سازمان بهزیستی کشور در پایان تاکید کرد: آمار و اطلاعات مددجویان آسیل دیده همچنان در حال جمع آوری است و اطلاعات مذکور هنوز نهایی نشده‌اند. 


 

۴۷۴۷

کد خبر 1343411

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیل استان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰درصدی مستمری مددجویان بهزیستی خراسان رضوی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: در راستای افزایش ۳۰درصدی مستمری مددجویان بهزیستی خراسان رضوی، فروردین سال جاری مبلغ ۱۳۴ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان در قالب مستمری ماهیانه برای خانوارهای تحت پوشش واریز شده است. - اخبار استانها -

مسعود فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد بیان کرد: مبلغ مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی با افزایش 30 درصدی برای 122هزار و 473 نفر از خانوارهای تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی در فروردین ماه واریز شده است.

وی افزود: مبلغ مستمری با توجه به بعد خانوار و تعداد اعضای خانواده تحت تکفل و سرپرستی تعیین می‌شود و شامل کمک هزینه معیشت زنان سرپرست خانوار، افراد دارای معلولیت و کمک هزینه معیشت خانواده‌های دارای فرزند چندقلو است.

فیروزی خاطرنشان کرد: علاوه بر دریافت مستمری، 11هزار و 475 نفر از حق پرستاری و مددکاری افراد دارای معلولیت و 2هزار و 132 نفر نیزاز حق پرستاری ضایعه نخاعی ماهیانه به مبلغ 21 میلیون ریال برخوردار می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: 2 هزار و 520 خانوار نیز ماهیانه از کمک هزینه امداد کودکان به مبلغ 25میلیون ریال بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • یارانه نقدی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب شاگردان نویدکیا!
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از ظرفیت‌های هنری بهزیستی در اردبیل
  • ۹۷ نوعروس مددجو در ساوه راهی خانه بخت شدند
  • حق پرستاری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز شد | جزئیات واریز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی مستمری حق پرستاری
  • حکایت ویلچرهایی که اهدا می‌شوند و مسئولانی که پاسخگو نیستند | پای ما لنگ است و منزل بس دراز
  • افزایش ۳۰درصدی مستمری مددجویان بهزیستی خراسان رضوی