Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، حمیدرضا رخشانی افزود: این مدارس به لحاظ سنی، قدمت بالایی دارند و باید تخریب شوند. هرچند سیل مزید بر علت شده و باعث شده برای تخریب و نوسازی آماده شوند.

رخشانی با بیان اینکه برای ساختن ۵۶ مدرسه با ۲۰۰ کلاس به ۴۰میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم گفت: همچنین ۲۸۵ مدرسه داریم که به تعمیرات جزئی با ۱۰ میلیارد تومان نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: با توجه به سیلی که آمده و وارد کلاس و قسمت های اداری شده، بخشی از میز و صندلی و وسایل و ملزومات اداری خراب شدند و خساراتی به مجموعه این ۱۰ شهرستان وارد شده است. باید وزارت آموزش و پرورش تشکر کنیم. ۲۰ کامیون تجهیزات با ارزش ۳ میلیارد تومان ارسال کرده‌اند که از کامیونها از دیشب حرکت کرده و ملزومات به زودی به دست همکاران می رسد.

وی با بیان اینکه در مجموع۵۰ میلیارد تومان برای ساخت فضا و تامین تجهیزات نیاز است گفت: جامعه خیرین استانی و کشوری پای کار هستند و همراهی می‌کنند. یک تیم از خیرین وارد شده و تیم دیگر امروز وارد استان می‌شوند. اینها ۳۰ درصد این هزینه را تامین می‌کنند و مابقی را از دولت انتظار داریم کمک کند که یقینا دولت با توجه به شرایط و بحران ایجاد شده همراهی خواهد کرد. از آن سو وقتی خیرین ۳۰ درصد تعهد می‌دهند دولت هم متعهد تامین اعتبار مابقی می‌شود.

رخشانی در برنامه تلویزیونی پرسشگر با بیان اینکه ساخت مدارس سه کلاسه تا مهر تمام می‌شود گفت: اما تکمیل مدارس ۱۲ و ۱۸ کلاسه به بازه زمانی ۱۲ و ۱۸ ماهه یا بیشتر نیاز دارد.استان شرایط خاصی دارد و جزو رتبه‌های آخر از حیث فضای آموزشی است و توجه خاصی خواهد شد.

به گفته وی ۵۰ کانکس بارگیری شده و به سمت استان می‌آید تا مدارسی که بحرانی اند در کانکس‌ها ادامه فعالیت بدهند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 سیستان و بلوچستان سیل عکس مدارس مناطق سیل زده قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیسی صبح دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اظهار کرد: عملیات برق رسانی به آخرین روستای گوردیم کنارک انجام شد و با توجه به از دست رفتن مسیر زمینی روستای گوردیم، برق رسانی به این روستا از طریق مسیر آبی و با طی مسافت حدود ۲ ساعت انجام که با این حساب برق تمامی روستاها پایدار شد.

وی با اشاره به خسارت بیش از ۹۵۰ میلیارد ریالی سیلاب و بارش سنگین بیش از ۴۰۰ میلی‌متری به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان، افزود: ۴۶۶ اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲۲ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۴۴۵ روستای مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده بودند، برق همه روستاها هم اینک پایدار شده است.

کد خبر 6085131

دیگر خبرها

  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۷۰۰ میلیون مترکعب آب وارد سیستان و بلوچستان شد
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • رفع مشکل آب در شهربنت و ۲۷ روستای نیکشهر