Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@18:20:09 GMT

رئیس جمهور وارد سیستان و بلوچستان شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۶۷۴۹

رئیس جمهور وارد سیستان و بلوچستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس جمهور در بدو ورود در فرودگاه کنارک مورد استقبال نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شماری از مدیران استان و بزرگان طوایف و اقشار مختلف مردم شیعه و سنی قرار گرفت.

بنابراین گزارش، حسن روحانی، رئیس جمهوری قرار است در این سفر یک روزه علاوه بر بازدید از مناطق سیل زده و نحوه امدادرسانی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4828041

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن روحانی دولت جمهوری اسلامی ایران سیستان و بلوچستان سیل سیستان و بلوچستان قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف شهرکرد بوشهر ایلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی ۳ اردیبهشت به اسلام آباد می‌رود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، روزنامه پاکستانی نیوز اینترنشنال به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داده که ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران ۲۲ آوریل در سفری دو روزه عازم پاکستان می‌شود تا اولین رئیس دولتی باشد که بعد از نخست‌وزیری شهباز شریف در ماه گذشته به این کشور سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید: رئیسی: رژیم صهیونیستی سست‌تر از خانه عنکبوت است

طبق این گزارش، منابع سفارت ایران شامگاه یکشنبه به این رسانه گفتند که برنامه این سفر هنوز به طور رسمی از سوی اسلام‌آباد و تهران اعلام نشده، اما برنامه سفر رئیس‌جمهور ایران به اسلام‌آباد نهایی شده و وزارت خارجه پاکستان نیز این سفر را تایید کرده است.

این سفر بخشی از تلاش‌های دو کشور برای تعمیق روابط و همکاری‌هایشان است.

طبق این گزارش، تحولات اخیر و وضعیت امنیت منطقه‌ای از محورهای گفت‌وگوی ابراهیم رئیسی و شهباز شریف خواهد بود. آصف علی زرداری رئیس‌جمهور پاکستان هم قرار است میزبان ضیافتی رسمی به مناسبت حضور رئیسی باشد.

این منابع گفتند که دستورکار سفر رئیس‌جمهور ایران شامل روابط دوجانبه، همکاری امنیتی، خط لوله گاز و توافقنامه تجارت آزاد (FTA) است.

دو طرف همچنین در این سفر درباره مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله وضعیت افغانستان و موضوع فلسطین گفت‌وگو خواهند کرد.

کد خبر: 1227184 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • سه محور فرعی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • ابراهیم رئیسی سوم اردیبهشت به پاکستان سفر می‌کند
  • ‌صدور هشدار قرمز ‌برای دریای عمان/ پیش‌بینی ناپایداری جوی‌
  • رئیسی ۳ اردیبهشت به اسلام آباد می‌رود
  • رگبارپراکنده بهاری ورعد وبرق با احتمال بارش تگرگ درسیستان وبلوچستان
  • خرید بیش از دوهزار تن گندم از کشاورزان جنوب سیستان و بلوچستان
  • باد و باران به ۶۲ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد
  • بارش ۴۲.۵ میلیمتری در مولتان مهرستان
  • بیشترین میزان بارندگی سیستان و بلوچستان در مولتان به ثبت رسید