Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از تحویل پیکر ۱۳۰ شهید سقوط هواپیمایی اوکراینی به خانواده‌هایشان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر مهدی فروزش با بیان اینکه تاکنون پیکر 130 شهید سقوط هواپیمای اوکراینی تحویل خانواده‌هایشان شده است، اظهار کرد: پیکر جان‌باختگان اوکراینی این حادثه نیز از روز پنجشنبه آماده تحویل به خانواده‌هایشان شده اما طرف اوکراینی اعلام کرد که انتقال پیکرها را امروز انجام می‌دهد لذا پیکر اتباع اوکراینی امشب تحویل مسئولان اوکراینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران ادامه داد: همچنان پیکر 9 نفر از جان‌باختگان این حادثه (پنج ایرانی و چهار تبعه خارجی) شناسایی نشده است که یا کسانی که مراجعه کرده‌اند از بستگان دور هستند و نمی‌توان از آنها برای شناسایی پیکرها آزمایش D.N.A گرفت یا به علت سکونت در خارج از کشور هنوز به پزشکی قانونی مراجعه نکرده‌اند.

وی متذکر شد: البته به محض حضور خانواده‌های این 9 نفر در پزشکی قانونی، از آنها آزمایش D.N.A اخذ شده و حداکثر در مدت 48 ساعت هویت پیکرهای شناسایی نشده مشخص می‌شود.

فروزش افزود: براساس لیستی ارائه شده توسط وزارت خارجه به سازمان پزشکی قانونی، 10 نفر از افراد جان‌باخته در این سانحه هوایی، از اتباع افغانستانی بودند که پیکرهای تمام آنها شناسایی و تحویل خانواده‌هایش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران خاطرنشان کرد: چهار تبعه سوئدی جان‌باخته در این سانحه نیز تشخیص هویت شده‌اند اما کسی برای تحویل آنها به پزشکی قانونی مراجعه نکرده است. همچنین سه تبعه کانادایی این سانحه نیز هنوز تعیین هویت نشده‌اند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) وداع با پیکر شهید «بهروز واحدی» نیروی سپاه قدس

(تصاویر) وداع با پیکر شهید «بهروز واحدی» نیروی سپاه قدس

دیگر خبرها

  • سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه
  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش و بزمان
  • دختر بچه گم شده در ساحل بوشهر به آغوش خانواده بازگشت
  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش
  • تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش + فیلم
  • تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش
  • (تصاویر) وداع با پیکر شهید «بهروز واحدی» نیروی سپاه قدس
  • کشف ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرقدس
  • پیکر شهید مدافع حرم تشییع شد
  • دلجویی از خانواده نخستین شهید گلستانی مدافع وطن در سال ۱۴۰۳ + برنامه تشییع