Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@13:43:05 GMT

اولین محموله کمک های دانش آموزی به جاسک ارسال شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۶۸۱۹

اولین محموله کمک های دانش آموزی به جاسک ارسال شد

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی دادی زاده سرخائی با اعلام اینکه سیل به برخی مدارس شهرستان جاسک آسیب‌های زیادی وارد کرده است، افزود: با ورود آب و گل به منازل مردم در شهرستان جاسک، کتب و لوازم التحریر قریب به دوهزار دانش آموزان از بین رفته است.

وی افزود: در همین راستا طرح پویش مهربانی در مدارس استان هرمزگان به راه افتاده است تا دانش آموزان با تمرین مشق نوع دوستی وگذشت، به همکلاسی‌های خود در مناطق سیل زده کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادی زاده ادامه داد: اولین محموله کمک‌های دانش آموزان استان هرمزگان به دانش آموزان سیل زده جاسک ارسال شد و کمک‌های خیرین نیز در روزهای آتی به مناطق سیل زده ارسال می‌شود.

مدیرکل اموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به لوازم و وسایل ارسالی دانش آموزان، اضافه کرد: اولین محموله کمک‌های دانش آموزان شامل لوازم التحریر، مانتو شلوارومقنعه، کیف بالوازم مدرسه، موادغذایی، کنسرویجات، موادشوینده وبهداشتی، پتو، آب معدنی، البسه گرم وسایرلوازم بوده است.

دادی زاده یادآورشد: درسیل جاسک ۱۵ کلاس درس تخریب و۵۲ کلاس نیز آسیب جدی وارد شده است و سقف برخی مدارس نیاز به بازسازی دارند و برخی مدارس نیز نیازمند مقاوم سازی و رنگ آمیزی دارند.

کد خبر 4828097

منبع: مهر

کلیدواژه: مناطق سیل زده کشور جاسک هرمزگان قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف شهرکرد بوشهر ایلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود

مهرداد حسن‌زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان، گفت: همچنان احتمال تشدید بارش‌ها در حوزه مرکزی استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه دامنه فعالیت این سامانه تا صبح فردا مرکز استان را در بر دارد، گفت: پیش‌بینی‌ها این است بامداد فردا بارندگی شدیدی را در مرکز استان داشته باشیم.

حسن‌زاده تأکیدکرد: از صبح فردا سامانه بارشی به سمت شرق خواهد رفت و عمده تمرکز بارش‌ها در محدوده شرقی هرمزگان خواهد بود.

وی عنوان‌کرد: بر این اساس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان تصمیم گرفته است فردا فعالیت کلیه مدارس استان برقرار باشد و دانش‌آموزان بتوانند به مدرسه بروند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، خاطرنشان‌کرد: در شهرستان‌های بشاگرد و جاسک نیز اختیارات کامل به فرمانداران داده شده است در صورت لزوم بتوانند مدارس شهرستان خودشان را تعطیل اعلام کنند.

کد خبر 6080374

دیگر خبرها

  • اولین استخر دانش آموزی استان سمنان افتتاح شد
  • ۳۳ روستا در هرمزگان با مشکلات قطعی برق و آب روبرو هستند
  • افتتاح اولین استخر دانش آموزی استان سمنان
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود
  • مدارس هرمزگان فردا برقرار است/ فقط جاسک و بشاگرد با نظر ستادهای بحران تصمیم‌گیری کنند
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی پویش دانش‌آموزی سپاس سردار