Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@05:35:09 GMT

پیشنهاد‌هایی برای سلامت قلب در فصل زمستان

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۶۸۸۰

پیشنهاد‌هایی برای سلامت قلب در فصل زمستان

 یکی از موادی که برای سلامت قلب توصیه می‌شود. آنزیم کیو است که در تمام سلول‌های بدن به ویژه در قلب، کبد، کلیه و لوزالمعده از اسید آمینه تیروزین ساخته می‌شود و نقش مهمی در تولید انرژی داخل سلولی آن‌ها دارد.

برای سنتز این ماده در بدن به چندین کوفاکتور از جمله ویتامین‌های B۱۲, B۶, B۲، اسید فولیک، نیاسین

پانتوتنیک اسید و ویتامین C.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
نیاز است.

توانایی تولید کوآنزیم Q۱۰ در بدن با افزایش سن کاهش می‌یابد.

جذب کوآنزیم Q۱۰ موجود در غذا (یا مکمل ها) از روده باریک و تحت تاثیر حضور غذا انجام می‌شود، یعنی با معده خالی، کمتر و به همراه غذای چرب، بیشتر جذب می‌شود.

منیزیم هم یکی از مواد معدنی است که به سلامت قلب کمک می‌کند. نتایج یک بررسی که شامل چندین مطالعه است نشان می‌دهد که از سطوح پایین منیزیم می‌توان به عنوان یک پیش بینی کننده خوب برای بیماری قلبی استفاده کرد. در حقیقت، سطوح پایین منیزیم با موارد زیر پیوند خورده است:

فشار خون بالا، کلسترول زیاد، سخت شدن سرخرگ‌ها و تشکیل پلاک در سرخرگ ها.    
منبع: خراسان

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سلامت قلب زمستان ویتامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۱

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۳۹۱ دلار و ۹۳ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، ترس از اقدامات متقابل ایران و رژیم صهیونیستی تقاضا برای طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن را افزایش داده و قیمت آن را بالا برده است. طلا در آستانه پنجمین هفته پیاپی افزایش قیمت قرار دارد.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.54 درصد افزایش به 2391 دلار و 93 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش 0.66 درصدی به 2413 دلار و 80 سنت رسیده است.
انفجارهایی در روز گذشته در شهر اصفهان ایران شنیده شد که ادعا می‌شد مربوط به حمله رژیم صهیونیستی به این کشور است، اما تهران این اتفاق را کم اهمیت دانست و اعلام کرد هیچ تصمیمی برای تلافی کردن ندارد.

قیمت جهانی طلا امروز 1403/01/31

تحلیلگران عقیده دارند تشدید تنش‌ها یا آرام شدن درگیری‌ها در خاورمیانه تاثیر قابل توجهی بر بازارها دارد. اگر شرایط ژئوپلیتیکی در این منطقه آرام شود، قیمت طلا هم پایین می‌آید و روند خرید آن به عنوان یک پشتوانه ایمن متوقف می‌شود.
اما با توجه به اینکه فدرال رزرو آمریکا قصد ندارد نرخ بهره را به این زودی‌ها پایین بیاورد، بنابراین روند افزایش قیمت طلا ادامه خواهد داشت.
به نظر می‌رسد مقامات آمریکا ضرورتی برای کاهش زود هنگام نرخ بهره نمی‌بینند. بازارها در حال حاضر 67 درصد احتمال می‌دهند نرخ بهره از ماه سپتامبر کاهش یابد.
نرخ بالای بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.
در میان سایر فلزات گرانبها قیمت نقره با 1.62 درصدافزایش به 29 دلار و 13 سنت رسید و پلاتین با یک کاهش 0.44 درصدی، 935 دلار و 54 سنت معامله می‌شود.
انتهای پیام/37

دیگر خبرها

  • با مصرف چای زنجبیل و بابونه اسید معده را متعادل کنید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
  • بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟
  • بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد/ آیا بارش‌های بهار، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟
  • خواص شگفت‌انگیز روغن ماکادمیا برای سلامتی، پوست و مو
  • مرسدس بنز زنجیر چرخ اتوماتیک را معرفی می‌کند: رانندگی در زمستان بدون دردسر (فیلم)
  • اعتصاب‌های گسترده یونان را فلج کرد
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • نوشابه های بدون قند رژیمی سرطان زا هستند؟/ شیرین کننده هایی که سبب ناباروری می شوند
  • زمستان معتدل و کوتاه، بلای جان گندمزارها