Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران: مهدی چمران، عضو شورای ائتلاف انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات یک ضرورت برای انقلاب است، اظهار کرد: مجلس باید جایگاه حق، حقانیت و حق طلبی خود را داشته باشد و انتخاب نمایندگانی با چنین ویژگی‌هایی هم وظیفه مردم است.

عضو شورای ائتلاف انقلاب اسلامی گفت: شورای نگهبان دارای جایگاه قانونی است و اگر نامزدی رد صلاحیت شده باید مراجعه کند و مشکلی وجود داشت حل کند و اگر قابل حل نبود آن را بپذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چمران افزود: لیست‌های انتخاباتی که در خصوص شورای ائتلاف انقلاب اسلامی در فضای مجازی منتشر می‌شود برای تخریب هدف اصلی است.

عضو شورای ائتلاف انقلاب اسلامی گفت: هنوز اقدامی برای ارائه لیست واحد صورت نگرفته و گام اول در هفته جاری برداشته می‌شود و با نظرسنجی و کمک گرفتن از شاخصه‌ها کم کم لیست، نهایی خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: چمران لیست های انتخاباتی شورای ائتلاف انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای مجازی استان کرمانشاه معرفی شد

با حکم استاندار کرمانشاه، افشین آزادی به‌عنوان دبیر شورای مجازی استان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، امروز _ پنجشنبه سی‌ام فروردین _ در نشستی با حضور رئیس کمیته تحلیل، تولید و ساماندهی نشر محتوای مرکز ملی فضای مجازی، استاندار کرمانشاه و برخی مدیران استان، دبیر شورای مجازی استان معرفی شد.

بر اساس این گزارش، افشین آزادی به‌عنوان دبیر شورای مجازی استان کرمانشاه، حکم خود را از محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه دریافت کرد؛ آزادی هم‌اکنون مدیر حوزه هنری استان کرمانشاه است.

به گزارش ایمنا، شورای فضای مجازی استان به ریاست استاندار و ذیل شورای عالی فضای مجازی کشور به عنوان بالاترین رکن تصمیم‌گیرنده در خصوص سیاست‌گذاری فضای مجازی در استان به شمار می‌رود.

کد خبر 745857

دیگر خبرها

  • بررسی واکنش کاربران فضای مجازی به اقدام اسرائیل
  • حاکمان امارات: مجازات زندان و جریمه در انتظار منتشر کنندگان تصاویر منفی یا جعلی از سیل دوبی
  • هشدار حاکمان امارات: وجهه کشور را با انتشار تصاویر منفی سیل دوبی خراب نکنید/ مجازات زندان و جریمه در انتظار خاطیان
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • دبیر شورای مجازی استان کرمانشاه معرفی شد
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل