Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@12:55:23 GMT

زکی پور در انتظار رقیب کروات (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۷۰۲۵

مدافع چپ استقلال با بازگشت رقیب کروات یک بار دیگر برای رسیدن به ترکیب اصلی باید رقابتی سنگین در نیم فصل دوم را تجربه کند.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که رایزنی های باشگاه استقلال با مدافع کروات به نتیجه مثبتی نرسیده بود و از سوی دیگر تلاش ها برای جذب بازیکنان چپ پای مد نظر فرهاد مجیدی با مخالفت باشگاه های آنها به بن بست خورد بار دیگر همه نگاه ها به میلاد زکی پور دوخته شد تا او بتواند انتظارات را در این پست کلیدی برآورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زکی پور که در دوران استراماچونی چندان عملکرد درخشانی نداشت و بیشتر بازی ها ذخیره میلیچ کروات قلمداد می شد در پنجره زمستانی یکی از کاندیداهای خروج از استقلال هم لقب گرفته بود اما به یکباره ورق برای این مدافع شمالی برگشت تا او با جدایی مرد ایتالیایی و برگشت مجیدی دوباره شانس خوبی برای بازی پیدا کند.


در این بین ابهام در خصوص آینده میلیچ هم انگیزه بیشتری به زکی پور داد تا در دور جدید تمرینات با تلاش بیشتری خود را به کادر فنی جدید نشان بدهد. با رفه مشکلات بازگشت رقیب کروات و حضور میلیچ در تهران حالا زکی پور جوان در انتظار رقابتی تکراری با مدافع چپ نیم فصل اول استقلال است تا این رقابت بتواند به سود آبی ها تمام شود.

 

 

 

هروویه میلیچ استقلال تهران میلاد زکی پور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هروویه میلیچ استقلال تهران میلاد زکی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی بزرگ‌ترین آفت برای عیسی آل‌کثیر در ۱۴۰۳

به گزارش "ورزش سه"، جذب مهاجم با کیفیت در سال‌های اخیر چالش بزرگ پرسپولیس بوده و آنها هر فصل گزینه‌های داخلی و خارجی بسیاری را بررسی می‌کنند. ضعف لیگ ایران در داشتن مهاجمان گلزن پرتعداد اتفاقی انکار ناپذیر است و در مارکت خارجی نیز پرسپولیس نتوانسته بازیکن با کیفیتی را در اختیار بگیرد.

در این فصل پرسپولیس سراغ نبیل باهویی و شهاب زاهدی رفت که هر دو در زمستان جدا شدند. شهاب که عملکرد نسبتا بهتری داشت و ۶ گل در لیگ زده بود با سودای حضور در ژاپن پرسپولیس را ترک کرد تا خط حمله این تیم بازهم کمبود بازیکن داشته باشد.

حالا پرسپولیس در خط حمله تنها عیسی آل‌کثیر را به عنوان بازیکن باتجربه دارد که در زمستان دوباره پرسپولیسی شده است. او در شروع کارش در پرسپولیس سه گل در لیگ و حذفی زد که عملکردی امیدوار کننده بود اما بزرگ‌ترین آفت برای او می‌تواند نداشتن رقیب در خط حمله باشد.

پرسپولیس به جز عیسی در خط حمله تنها ابوالفضل بابایی جوان را در اختیار دارد و نبودن عیسی در فضای رقابتی می‌تواند حتی به ضرر او شود. او فصل گذشته پس از پایان مصدومیت شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا و مهدی عبدی را با انگیزه بالایش نیمکت نشین کرده بود اما حالا تنها گزینه کادرفنی در خط حمله محسوب می‌شود.

این شرایط در تیم فصل اول برای شهاب زاهدی نیز وجود داشت و به نظر می‌رسد عیسی آل‌کثیر باید تلاش کند هر بازی بهتر از دیدار قبلی خود باشد. او در دربی و بازی پیکان چند موقعیت خوب از دست داد که اگر رقیب داشت ممکن بود برایش گران تمام شود و کمی از ترکیب اصلی دور بشود.

دیگر خبرها

  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • در شب درخشش لوکا مودریچ؛ کرواسی قهرمان تورنمنت چهارجانبه مصر شد
  • شکایت از باشگاه پرسپولیس به AFC | ستاره رقیب دست به کار شد
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • استقلال خوزستان در انتظار اتفاق تاریخی
  • استقلال و نکونام در حالت انتظار؛ بازی انتقامی در راه است؟
  • عکس| هنرنمایی جادوگر رئال مقابل اهرام ثلاثه مصر
  • رقیب مهدی طارمی از جنوا می‌رسد
  • بررسی بزرگ‌ترین آفت برای عیسی آل‌کثیر در ۱۴۰۳