Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های نساجی مازندران و سپاهان اصفهان در یک دیدار تدارکاتی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ تیم نساجی مازندران که اردوی تدارکاتی میان فصل خود را در بندرعباس برگزار کرده بود، فردا و پس از پایان اردوی بندرعباس، عازم دیار نصف جهان می‌شود.

نساجی‌چی‌ها قرار است روز دوشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم سپاهان اصفهان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مازنی‌ها در بندرعباس هم یک دیدار تدارکاتی مقابل تیم امید شهرداری این شهر برگزار کردند که با 4 گل به پیروزی رسیدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان جهان شهرداری نساجی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین بازی‌های امروز لیگ یک حواشی عجیبی روی سکوها داشت. در بازی خیبر خرم آباد و دریای بابل که به میزبانی خیبر انجام شد، تعدادی لیدر با لباس نساجی مازندران به تشویق خیبر می‌پرداختند که این موضوع باعث عصبانیت نماینده لیگ یکی مازندران شد.

باشگاه نساجی با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص نوشت:"باشگاه نساجی مازندران در خصوص اتفاقات بازی خیبر خرم آباد و دریای بابل در لیگ دسته اول و مشوقین این بازی، اطلاعیه‌ای صادر کرد:

نساجی، نماینده تمام مازندران از غربی‌ترین تا شرقی‌ترین نقطه این خاک در لیگ برتر است. فوتبال‌دوستان بابلی هم بخشی از همین استان هستند و باشگاه نساجی از آنچه در توان دارد برای حمایت از تیم‌های دیگر مازندران دریغ نخواهد کرد. برای نمونه در فصل قبل در همین دیدار مقابل خیبر، پرواز به خرم‌آباد به صورت رایگان با هواپیمایی وارش برای بابلی‌های عزیز در نظر گرفته شد. شعار نساجی، یک ضربان و یک استان است.

در مورد اتفاقات بازی امروز و حضور بعضی از مشوقین با لباس نساجی در خرم‌آباد، این افراد با هماهنگی تیم خیبر و بدون هماهنگی با باشگاه به انجام این کار پرداختند و این امر به هیچ‌وجه قابل قبول نیست. نساجی بدون شک پس از بررسی‌های لازم، خاطیان این اتفاق را شناسایی می‌کند و برخورد لازم را در قبال این کار انجام خواهد داد.

بار دیگر باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی بابت اتفاقات اخیر از مردم مازندران عذرخواهی می‌کند."

دیگر خبرها

  • سپاهان ب در نقش جهان میزبان آسمان گلستان
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • رامین رضاییان دیدار با پرسپولیس را از دست داد
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم
  • پخش زنده دیدار امروز ملوان از شبکه باران
  • (ویدئو) خوشحالی پس از گل و بی‌امان هوادار نابینای نساجی مازندران
  • دیدار سپاهان و ملوان؛ حساس‌تر از همیشه
  • ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی/حسینی به ذوب‌آهن رسید