Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:09:20 GMT

باید از صداقت سرداران سپاه قدردانی شود

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۷۱۲۳

باید از صداقت سرداران سپاه قدردانی شود

حجت‌الاسلام عباس دشتی روز شنبه درآئین گرامیداشت شهدای سانحه هوایی که به شهادت تعدادی از دانشجویان نخبه علمی کشور انجامید افزود: آنان به عذرخواهی خود از مردم و خانواده‌ها شهدای این سانحه افتخار می‌کنند اما دشمن بداند این فرماندهان در برابر آنان بسیار مستحکم و نابودکننده کاخ آمال آنان هستند.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر اظهارداشت: اگر نظام در برابر گستاخی‌های برخی‌ها صبر می‌کند عین بزرگواری و متانت است ولی بدانند اگر قرار باشد به تصویر شهیدان و مقدسات ملت ایران توهین کنند، این ملت همان ملت سال ۸۸ است که پس از عاشورا به میدان آمد و تومار آشوب‌گران را در هم پیچید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: جامعه دانشگاهی شجاعانه و آگاهانه در مقابل هجمه‌های رسانه‌ای استکبار بصیرت افزایی و روشنگری کند.

دشتی افزود: استادان، دانشجویان و کارکنان باید با بصیرت‌افزایی و روشنگری مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و جنایتکاران غاصب بزنند.

وی با بیان اینکه حوادث اخیرکشور داغ بزرگی برای همه ملت ایران بود اضافه کرد: در حادثه سانحه هوایی برخی که نتوانستند موج بزرگ مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی و هم‌رزمانش در کشور ایران و عراق را بینند به میدان آمده و از این آزادی و امنیت، سوءاستفاده کردند.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: آمریکا و جیره‌خواران او در کشور بدانند موجی که سردار شهید قاسم سلیمانی ایجاد کرد و جایگاهی که او دارد با این کارها از بین نخواهد رفت.
وی بیان کرد: آمریکا جز ناامنی برای ملت‌ها هیچ ارمغان دیگری نداشته‌است و مردم ما آگاه و هوشیارند زیرا همیشه در حال جنگ با آمریکا هستیم و به او سیلی زده‌ایم.

دشتی اضافه کرد: این کج‌فهمی و خوش‌خیالی است که فکر کنیم آمریکا ازنظام مقدس جمهوری اسلامی دست بر می‌دارد.

وی یادآور شد: تا زمانی که مردم ما انقلابی باشند آمریکا هیچ غلطی نخواهد کرد و پاسخ او را خواهند داد.

برچسب‌ها بوشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سانحه هوایی دانشگاه ها پروندهٔ خبری همدردی مردم با خانواده های جانباختگان سانحه هوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سانحه هوایی دانشگاه ها بوشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سانحه هوایی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد

روح الله خوشبخت پس از بارش‌های روز گذشته در شیراز گفت: شدت و میزان زیاد بارندگی در مدت زمان اندک سبب آبگرفتگی در چند نقطه شهر شیراز شد که با حضور به موقع بخش‌های مختلف مدیریت شهری شاهد رفع آبگرفتگی در اکثر نقاط و بازگشت روال عادی به سطح شهر بودیم.

 معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به آبگرفتگی زیرگذر سرداران عنوان کرد: به رغم شدت آبگرفتگی تلاش‌های بی وقفه نیرو‌های خدوم خدمات شهری تا ساعت ۲۳ زمینه تخلیه آب و پس از آن پاکسازی یک ساعته این‌زیرگذر را فراهم کرد و اکنون تردد در این محور در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند