Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد صابری رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمان درباره آخرین وضعیت مصدومان حادثه کرمان که به دلیل ازدحام جمعیت در مراسم خاکسپاری شهید سپهبد سلیمانی رخ داده بود گفت: بر اثر این حادثه ۵۹ نفر در همان روز حادثه جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ۴ نفر نیز به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باختند که در مجموع ۶۱ نفر جان براثر این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمان تصریح کرد: مابقی مصدومان این حادثه بعد از مراحل درمان از بیمارستان مرخص شده‌اند.

انتهای پیام/ح

منبع: ایلنا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت تشییع پیکر سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۵۹ هزار نفر به اورژانس‌های ایلام

                                                                 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ هدایت حیدری‌زاده با اشاره به اینکه از تمام امکانات دانشگاه برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی بهره گرفته می‌شود، اظهار داشت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی در استان تا کنون تعداد ۵۹ هزار و ۴۹۸ نفر به اورژانس مراجعه و از این تعداد ۵۵ هزار و ۲۴۳ نفر پس از دریافت خدمات اولیه، به صورت سرپایی ترخیص شده‌اند و همچنین ۲ هزار و ۷۱۳ نفر در بخش‌های اورژانس، ۱۲۸۵ نفر در بخش‌های عمومی و ۴۴۸ نفر نیز در بخش‌های ویژه بستری شده‌اند و ۴۰۹ مورد عمل جراحی در مراکز درمانی انجام شده است.

وی با اعلام اینکه در حوزه فوریت‌های پزشکی، تعداد کل خدمات ارائه شده ۱۱۷۶ مورد است، افزود: ۵ هزار و ۳۶۸ تماس با فوریت‌های پزشکی گرفته شده و همچنین ۲۷۳ نفر در حوادث ترافیکی و ۹۰۳ نفر در حوادث غیرترافیکی مصدوم شده‌اند و علاوه بر آن تعداد اعزام آمبولانس‌ها ۱۰۳۴ مورد بوده است.

حیدری‌زاده با اشاره به خدمات بهداشتی ارائه شده در این ایام، تصریح کرد: ۳ هزار و ۸۶۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع غذا و ۲۰۵ مورد آزمایش میکروبیو شیمیایی آب انجام شده و همچنین ۱۹۷۸ کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم و ۱۳ مورد پلمب اماکن غیربهداشتی نیز صورت گرفته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه در حوزه غذا و دارو نیز تعداد نسخ سرپایی ۵۴ هزار و ۸۰۷ بوده است، یادآور شد: نسخ بستری ۵ هزار و ۴۸۲ مورد، تعداد موارد نظارت و بازرسی ۸۵ مورد و تعداد پاسخگویی به سوالات و مسائل دارویی ۱۱۳۹ مورد بوده است.

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۵۹ هزار نفر به اورژانس‌های ایلام
  • آماده‌باش پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر
  • ۵ مصدوم در حادثه برخورد پژو ۴۰۵ و تیبا در ماهان
  • ۵ مصدوم در حادثه رانندگی ماهان
  • واژگونی خودرو سواری در محور نیشابور به سبزوار منجر به فوت ۲ نفر شد
  • حادثه رانندگی در محور نیشابور- سبزوار با ۲ قربانی
  • واژگونی سمند در گلپایگان با ۶ مصدوم
  • مسمومیت ۲ نفر با گاز مونوکسیدکربن در مشگین‌شهر
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف رابر
  • ۶ جانباخته و ۱۵۶ مصدوم درتصادفات کرمان