Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزانه خوشنام معاون استانداردسازی و آموزش اداره کل استاندارد خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کارگروه استانداردسازی و ارتقا کیفیت استان را مجموعه‌ای مشورتی جهت نقش آفرینی در توسعه و پیشرفت دانست و گفت: یکی از اهداف این کارگروه بررسی موانع و مشکلات استانداردسازی و ارائه پیشنهادات لازم در خصوص رفع آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به همین منظور، جلسه این کارگروه با حضور اعضای کارگروه متشکل از اساتید دانشگاه، خبرگان صنعت و با دعوت از چلداوی، معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان در مرکز رشد دانشگاه شهید چمران اهواز تشکیل شد.

خوشنام اظهار داشت: در این کارگروه، ۲ موضوع با عناوین "راهکار‌های توسعه صادرات محصولات کشاورزی دارای حدود مجاز آلاینده‌ها" و "طرح سفیر استاندارد" مورد بررسی قرار گرفتند و صاحب نظران هر حوزه به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مرتبط پرداختند.

معاون استانداردسازی و آموزش اداره کل استاندارد خوزستان تصریح کرد: در طی جلسه مذکور، مقرر گردید طرح سفیر استاندارد از طریق معاونت پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان مورد بررسی قرار گیرد و جهت طرح بررسی راهکار‌های توسعه صادرات محصولات کشاورزی دارای حدود مجاز آلاینده‌ها از متخصصین مربوط به این حوزه در جلسات بعدی دعوت به عمل آید.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره استاندارد صادرات کالا محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بازنگری طرح جامع مدیریت پسماند شهر‌ی در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، آقای شاه ولی گفت: مدیریت پسماند‌های شهری از مهمترین اولویت‌های است که وفق مصوبه کارگروه ملی پسماند کشور باید ظرف مدت ۳ ماه طرح جامع مدیریت پسماند شهر‌های استان خوزستان بازنگری شود و شهرداری‌ها نیز اقدامات لازم را بعمل آورند.

فرهادقلی نژاد، معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان می‌گوید: مدیریت پسماند‌ها باید وفق قانون مدیریت پسماند از سوی متولیان با جدیت پیگیری شود.

وی افزود: طرح جامع مدیریت انواع پنجگانه پسماند استان خوزستان در شورای برنامه ریزی خوزستان و کارگروه ملی پسماند کشور مصوب شده است و تدوین طرح جامع مدیریت استان نقشه راه مدیریت انواع پسماند خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • حضور ایران در کمیته فناوری نانو سازمان بین المللی استانداردسازی
  • پدافند غیرعامل در برگزاری دور دوم انتخابات ری مورد توجه باشد
  • لزوم بازنگری طرح جامع مدیریت پسماند شهر‌ی در خوزستان
  • طرح جامع مدیریت پسماند شهر‌های استان خوزستان بازنگری شود