Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، شکرالله شیرخانی اظهار کرد: ۶۰ درصد متقاضیان سامانه کارا در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را افراد حوزه کشاورزی تشکیل داده‌اند که از طریق این سامانه تسهیلات دریافت کردند.

وی افزود: سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان استان ایلام در زیربخش‌های مختلف کشاورزی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرخانی عنوان کرد: ۳ هزار و ۳۹۷ تعاونی در استان فعال هستند که از این تعداد، یک هزار و ۹۷۸ شرکت تعاونی فعال است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام اضافه کرد: ۶۷ درصد تعاونی‌ها در بخش تولیدی، ۲۵ درصد در بخش خدمات و ۴.۷ درصد در بخش مسکن و مابقی در بخش صنعت فعالیت دارند.

وی ادامه داد: تعداد اعضای تعاونی‌های استان ۱۲۴ هزار و ۶۱۹ نفر است که سهم بانوان از جمعیت تعاونی استان ۳۱ درصد و سهم مردان ۶۹ و یک دهم درصد است.

شیرخانی گفت: شرکت تعاونی تولید و فرآوری بذر گندم دهلران در سی و چهارمین دوره انتخاب نمونه‌های ملی بخش کشاورزی به عنوان تعاونی برتر کشور معرفی شده است.

کد خبر 478828 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی کشاورزی استان ایلام

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی کشاورزی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • پرداخت هزینه حمل و نقل به گندم‌کاران کشت قراردادی در ایلام
  • اشتغالزایی در آذربایجان شرقی ۱.۳۱ برابر بیشتر از تعهد انجام شد
  • تحقق ۱۳۱ درصدی سهم اشتغالزایی در آذربایجان شرقی
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • مراجعه بیش از یک هزار ایلامی به پایگاه انتقال خون