Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رئیس جمهوری به منظور بازدید از مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان و بررسی روند امداد رسانی و حل مشکلات سیل زدگان این استان، لحظاتی قبل وارد چابهار شد و در فرودگاه کنارک از سوی استاندار و دیگر مقامات محلی مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش خرداد از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی بلافاصله پس از ورود، عازم مناطق سیل زده شد تا ضمن بازدید از این مناطق از نزدیک در جریان روند امداد رسانی و اقدامات انجام شده در این زمینه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی در سفر یک روزه خود به استان سیستان وبلوچستان علاوه بر بازدید از مناطق سیل زده، در جلسه ستاد مدیریت بحران استان نیز شرکت می کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور و وزرای کشور، راه و شهرسازی، بهداشت درمان و اموزش پزشکی، نیرو، ارتباطات و فناوری اطلاعات و سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، رئیس جمهور را در بازدید از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان همراهی می کنند.

برچسب ها: سیل ، سیستان و بلوچستان ، حسن روحانی ، رئیس جمهوری

منبع: خرداد

کلیدواژه: سیل سیستان و بلوچستان حسن روحانی رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی ظهر دوشنبه به منظور ارزیابی آخرین وضعیت آبی شمال استان بلافاصله پس از بازگشت از جنوب استان در سفر به شهرستان زهک با همراهی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و «حسن دهمرده» فرماندار این شهرستان، از طرح‌های آبی این منطقه بازدید و بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تأمین آب این منطقه تاکید کرد.

در این بازدید فرماندار زهک گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص طرح‌های در حال اجرا در حوزه این شهرستان و همچنین مدیریت سیلاب اخیر ارائه داد.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در حاشیه این بازدید دستورات لازم برای استفاده از همه ظرفیت‌ها در راستای تأمین و مدیریت آب منطقه را دادند.

کد خبر 6085713

دیگر خبرها

  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • نگرانی نماینده چابهار درباره وضعیت سیل زدگان سیستان و بلوچستان: راه‌های ارتباطی حدود 400 روستا مسدود شده/ از سیل اسفند 1402 تا کنون زیرساخت ها اصلاح نشده/ دولت فقط وعده داد و عمل نکرد
  • سنجش نیمی از نوآموزان بدو ورود به دبستان در سیستان و بلوچستان
  • خروج یک سامانه بارشی از سیستان و بلوچستان و ورود دیگری
  • تصاویری از حضور سپاه در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان + فیلم