Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@11:11:01 GMT

ایران امن ترین کشور منطقه است

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۷۲۷۸

ایران امن ترین کشور منطقه است

 یکی از ابهام‌های بزرگ تیم امید نیمکت نشینی مهدی قائدی بود. بازیکنی که در استقلال بهترین بود و به باور خیلی‌ها بهترین بازیکن لیگ هم بود اما در تیم امید چندان به کار گرفته نشد. مهدی قائدی حالا با انگیزه‌های تازه وارد لیگ شده و قصد دارد با ادامه تمرینات خود در استقلال دوباره به همان بازیکن اثرگذار بدل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائدی خوشبختانه با روحیه خوبی گام به تمرینات استقلال گذاشته است...

حمیدرضاعرب/

 یکی از ابهام‌های بزرگ تیم امید نیمکت نشینی مهدی قائدی بود. بازیکنی که در استقلال بهترین بود و به باور خیلی‌ها بهترین بازیکن لیگ هم بود اما در تیم امید چندان به کار گرفته نشد. مهدی قائدی حالا با انگیزه‌های تازه وارد لیگ شده و قصد دارد با ادامه تمرینات خود در استقلال دوباره به همان بازیکن اثرگذار بدل شود. قائدی خوشبختانه با روحیه خوبی گام به تمرینات استقلال گذاشته است...

*با تیم امید از رقابت‌ برای صعود به المپیک بازماندید. چه حسی داری؟

حس خوبی نیست. حذف در هر شرایطی بد است. ما بازی آخر را بردیم و می‌توانستیم صعود کنیم. موقعیت‌هایی را از دست دادیم که این نشان می‌داد بی‌تجربه‌ایم و کنار هم زیاد بازی نکردیم و ذهنمان آماده بازی نیست. به هرحال مشکلاتی در راه آماده سازی بود که در بازی آخر خودش را نشان داد.

*یعنی اعتقاد داری اگر تیم امید بازی‌های تدارکاتی بیشتری انجام می‌داد صعود می‌کرد؟

بی‌گمان همین طور است. اگر ما بازی تدارکاتی بیشتری داشتیم صعود می‌کردیم. نقش بازی‌های تدارکاتی در موفقیت تیم امید زیاد است. اما متأسفانه شرایط به گونه‌ای پیش رفت که با این تعداد بازی تدارکاتی و اردو به مسابقات برویم.

* دراین تورنمنت زیاد به بازی گرفته نشدی. دلیلش چه بود؟

هربازیکنی دوست دارد بازی کند. هیچ بازیکنی نیست که از نیمکت نشینی راضی باشد. من ناراضی بودم اما درعین حال هیچ‌وقت به خودم اجازه ندادم اعتراض کنم. دیدید که هر وقت کادرفنی خواست رفتم داخل زمین و نهایت تلاشم را هم به کار بستم تا ببریم. به هرحال تلاش من هم در بازی با چین نتیجه نداد. خودم دوست داشتم گل بزنم به خصوص آن موقعیتی که اواخر بازی خراب شد.

* از کی در تمرینات استقلال حاضری؟

من دو روز فرصت خواستم استراحت کنم که خوشبختانه کادرفنی استقلال موافقت کرد. از امروز با قدرت درخدمت استقلال هستم چون بازی‌های سختی پیش روی ماست. باید با استقلال به نتایج خوبی برسیم. باید به صدر جدول برگردیم. این مهم‌ترین هدف برای ماست.

* بازی با الکویت هم به تعویق افتاد.

هم خوشحالم هم ناراحتم. از این خوشحالم که فرصت بیشتری برای تمرین و آمادگی دارم و از این ناراحتم که چرا باید احتمالاً به کشور ثالث برویم. ایران امن‌ترین کشور منطقه است و این کار شکنی اصلاً به نفع ما نیست. وقتی خبر تعویق را شنیدم حسابی جا خوردم.

*فکر می‌کنی استقلال بتواند قهرمان لیگ شود؟

ما تیم خوبی داریم. دیدید که نیم فصل نخست نتایج خوبی گرفتیم. شاید اگر استراماچونی نمی‌رفت می‌توانستیم با صدرنشینی کار را تمام کنیم. اما هنوز هم فرصت برای ما باقی است و دوست داریم دل هواداران استقلال را با یک جام قهرمانی خوشحال کنیم. به امید قهرمانی.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تحریم فوتبال ایران استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین رضاییان به جایگاهش برگشت

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان پس از اینکه در جام ملت‌های آسیا در 6 بازی تیم ملی ایران حضور داشت، در نخستین بازی سال جدید مقابل ترکمنستان در ورزشگاه آزادی روی نیمکت نشست تا صالح حردانی تجربه قرار گرفتن در پست دفاع راست را به دست بیاورد و پاس گل بدهد، اما شب گذشته دوباره مدافع کناری سپاهان به جایگاهش برگشت.

رضاییان که جزو مهره‌های با تجربه و تاثیرگذار تیم ملی در سالیان اخیر بوده، یکی از تغییرات امیر قلعه‌نویی در دیدار برگشت مقابل ترکمنستان نسبت به بازی رفت بود که حضور 90 دقیقه‌ای در زمین داشت و در سمت راست زمین کم اشتباه و مطمئن ظاهر شد.

رامین مثل همیشه در فاز هجومی برای تیم ملی ایران مثمر ثمر کار کرد و نفوذها و ارسال‌های خوبی داشت که منجر به ایجاد موقعیت خطرناک شد و جدی‌ترین آن در لحظه آخر شکل گرفت که ضربه سر حسین کنعانی با اختلاف کم از دروازه تیم ترکمنستان به بیرون رفت و تبدیل به گل نشد.

رضاییان که انگیزه زیادی در بازگشت به ترکیب تیم ملی ایران داشت و عملکرد دفاعی خوبی هم به نمایش گذاشت، دوباره نشان داد می‌تواند مهره قابل اتکا برای قلعه‌نویی باشد و اگر کمی خوش‌شانس بود، یک شوت و ارسال‌های خطرناک او در بازی با ترکمنستان به گل می‌نشست.

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • رامین رضاییان به جایگاهش برگشت
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • مهدی قائدی بهترین بازیکن ترکمنستان - ایران
  • چه می‌ شد اگر مهدی قائدی و محمد محبی در استقلال می‌ماندند | چی می شد اگه...