Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ویتنام، "فام بینه مینه"، وزیر خارجه این کشور پس از برگزاری نشست وزرای خارجه آسه‌آن در روز جمعه، در گفت وگو با خبرنگاران بر اهمیت تداوم مذاکرات مسالمت جویانه همه طرفین ذی‌ربط به منظور برقراری صلح و ثبات پایدار در شبه جزیره پاکسازی شده از تسلیحات هسته ای تاکید کرد.  
به گفته وزیر خارجه ویتنام، اعضای آسه‌آن خواستار اجرای سریع و صادقانه بیانیه‌های ذی‌ربط و ازسرگیری مذاکرات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مینه خاطر نشان کرد، وزرای خارجه آسه‌آن همچنین باردیگر بر رعایت قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل در مورد خلع سلاح هسته ای کامل شبه جزیره کره تاکید کردند.

مذاکرات نمایندگان هسته ای آمریکا و کره شمالی پس از دیدار بی نتیجه سران دو کشور در هانوی ویتنام متوقف شد و سفر اکتبر آنها به استکهلم سوئد برای ازسرگیری مذاکرات بی ثمر ماند.

نماینده هسته ای کره شمالی پس از دیدار با همتای آمریکایی اش در استکهلم اعلام کرد، نماینده آمریکا حامل پیشنهاد جدیدی نیست.
سخنگوی وزارت خارجه سوئد سه شنبه پیش ضمن ابراز امیدواری به از سرگیری مذاکرات آمریکا و کره شمالی در آینده نزدیک، اعلام کرد، استکهلم به ترغیب دو کشور به ازسرگیری مذاکره ادامه می دهد و برای تسهیل روند مذاکرات بیشتر بین طرفین آماده است.
سخنگوی وزارت خارجه سوئد افزود، گفت وگو تنها راه حل و فصل مسالمت آمیز وضعیت شبه جزیره کره است و سوئد با هر دو طرف در تماس است.

برچسب‌ها اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا کره شمالی مذاكرات هسته ای شبه جزیره کره ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا کره شمالی مذاكرات هسته ای شبه جزیره کره ایالات متحده آمریکا اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا کره شمالی مذاكرات هسته ای شبه جزیره کره ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو

طبق گزارش خبرگزاری «سما» فلسطین، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شهرک نشینان در برابر محل سکونت نتانیاهو با روشن کردن آتش تجمع کردند.

براساس این گزارش، معترضان همچنین خواهان آزادی فوری اسرا و امضای توافق برای تبادل اسرا با مقاومت شدند.

 منابع خبری اخیرا اعلام کردند که مذاکرات مربوط به آتش بس میان حماس و رژیم صهیونیستی به بن بست رسیده و همه پیشنهاد‌های مطرح شده از سوی همه طرف‌ها برای توافق راه به جایی نبرده است.

منابع آگاه به رای الیوم اعلام کردند که حماس چرخش جدیدی در مذاکراتش با رژیم صهیونیستی پس از گذشت بیش از ۱۹۳ روز از جنگ خونین علیه غزه داشته؛ جنگی که قریب به ۱۰۰ هزار شهید، زخمی و مفقود بر جای گذاشته است.

این منابع بیان کردند: تل آویو از مذاکراتی که با میانجی‌گری قطر، مصر و حتی آمریکا انجام می‌شود، به عنوان دستاویزی برای وقت کشی به منظور انجام کشتار‌های دیگر در غزه بهره می‌برد و حماس به فراخواندن هیات خود و تعلیق مشارکت در این مذاکرات تا زمان گام موثر از جانب طرف مقابل در زمینه تعامل با شروطی که روی میز مذاکره گذاشته، تهدید کرده است.

منابع یادشده اعلام کردند: تداوم مذاکرات پیچیده و بی حاصل به نفع بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی است که به دنبال طولانی کردن جنگ از بیم محاکمه و بازخواست در داخل اراضی اشغالی است و این موضوع از جانب حماس پذیرفتنی نیست.

این منابع افزودند: حماس در سایه جنایاتی که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب شده، باب مذاکرات را نخواهد گشود و میانجی‌گران را در برابر گزینه‌های فشار بر روی اسرائیل از طریق تعیین زمان مشخص برای شروع مذاکرات جدی و ملموس یا بستن کامل پرونده قرار داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • چرا حکم فردی که به جاسوسی اعتراف کرده است اجرا نمی شود؟/ پدرم راضی نیست با فردی که دستش به خون دانشمندان هسته‌ای آغشته بوده مبادله شود+فیلم
  • چرا حکم فردی که به جاسوسی اعتراف کرده است اجرا نمی شود؟/پدرم راضی نیست با فردی که دستش به خون دانشمندان هسته‌ای آغشته بوده مبادله شود+فیلم
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • سخنگوی وزارت خارجه: موضوع استفاده از سلاح هسته‌ای هیچ جایگاهی در دکترین هسته‌ای و دفاعی کشور ندارد
  • آمادگی لهستان برای استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در این کشور
  • حمله ایذایی اسرائیل ارزش چندانی نداشت و مسئولیت آن را هم نپذیرفتند/ به دنبال سلاح هسته ای نیستیم/ کسی که زیر میز دیپلماسی زد، آمریکا بود و نه ایران
  • مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟ | پاسخ یک مقام آگاه
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد