Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید مسیگر، مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از اشتباهات داوری انتقاد کرد و گفت که از صحبت در این باره، خسته شده است. ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

سعید مسیگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره انتقادات شدید اعضای تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر، به قضاوت علی‌اصغر مومنی در دیدار روز گذشته (جمعه) این تیم مقابل شهر خودرو اظهار داشت: از صحبت کردن درباره داوری خسته شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم ما در دقیقه 29 اخراج شد، اما او با مدافع حریف برخورد داشت و داور می‌توانست بگوید فشار کافی برای خطا وجود ندارد. او نمی‌توانست آن را تمارض بداند.

وی با اشاره به اعتراضات قبلی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر به اشتباهات داوری تصریح کرد: ما چند بار به فدراسیون فوتبال در این باره نامه زدیم، اما تأثیری نداشته است. وقتی یک بار، دو بار یا حتی پنج بار اشتباهات داوری علیه ماست، می‌توانیم بگوییم یک اشتباه است. وقتی یک اشتباه 10 مرتبه تکرار می‌شود، تصمیمات عمدی در آن دخالت دارد.

سرآسیایی: بلندگوی جایگاه تماشاگران 90 دقیقه به ما فحش داد

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر درباره انتقادات شدید سرمربی شهر خودرو از رفتار تماشاگران بوشهری خاطرنشان کرد: آنها هم ظرفیت و آستانه تحملی دارند. ما چقدر لیدرها را جمع کنیم و از آنها بخواهیم اذیت نکنند؟ ما هم تا حدی می‌توانیم جو را کنترل کنیم، اما برخی اوقات کار از دست ما خارج می‌شود. ما اگر آدم آرامی هم باشیم، صبرمان یک جا لبریز می‌شود و تماشاگران نیز چنین شرایطی دارند.

مسیگر درخصوص اعتراض باشگاه شاهین شهرداری بوشهر به حضور غیرقانونی میلاد سرلک و حسن جعفری، دو بازیکن پیشین نساجی در ترکیب شهر خودرو به تسنیم گفت: این بازیکنان قرارداد خود را به‌صورت یکطرفه فسخ کردند و کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال، هنوز تکلیف آنها را مشخص نکرده است. با این حال هر دو بازیکن مقابل ما به میدان رفتند و ما مستندات آن را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال فرستادیم.

اعتراض شاهین شهرداری بوشهر به حضور 2 بازیکن غیرقانونی در ترکیب شهر خودرو

وی درباره تلاش باشگاه شاهین برای اینکه نتیجه این مسابقه، 3 بر صفر به سود شاگردان کریستیچویچ اعلام شود، اظهار داشت: ما به شدت پیگیر هستیم که این اتفاق بیفتد، چون حق تیم ما خورده می‌شود. بازی استقلال مقابل فولاد را که قرار بود روز گذشته برگزار شود، لغو کردند، اما هر چقدر داد و بیداد کردیم و نامه نوشتیم، نتیجه‌ای نداشت. آنها حتی به‌خاطر پرواز اعضای تیم شهر خودرو به بوشهر، بازی را یک ساعت زودتر برگزار کردند و این دقیقاً برعکس دیدار ما برابر استقلال بود. ما حدود دو روز بیشتر در تهران ماندیم و بلیت‌ها لغو شد.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر درمورد پرداخت قسط دیگری از اعضای تیم فوتبال این باشگاه تصریح کرد: تا هفته آینده، 20 درصد از قرارداد اعضای تیم را پرداخت می‌کنیم تا دریافتی همه به 50 درصد برسد.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط داوران فوتبال ایران تیم شهر خودرو فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: داوران فوتبال ایران تیم شهر خودرو فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر داوران فوتبال ایران تیم شهر خودرو فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در یک هفته گذشته دو بازی مهم و پرفشار را پشت سر گذاشت و موفق شد در هر دو دیدار برابر حریفان بزرگی که در پیش داشت به پیروزی برسد و یک قدم به کسب دو جام قهرمانی نزدیک شود.

شاگردان کارلو آنچلوتی هفته گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی منچسترسیتی برابر این تیم به میدان رفتند و پس از ۱۲۰ دقیقه بازی نفس‌گیر در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی رسیدند. آنها یکشنبه شب در سانتیاگو برنابئو نیز میزبان بارسلونا بودند و موفق شدند این تیم را شکست دهند تا اختلاف امتیازشان در صدر جدول لالیگا به یازده امتیاز برسد.

بلینگام در هر دو بازی از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت و تا پایان بازی در زمین ماند و شب گذشته در مراسم اهدای جایزه لوریوس که به اسکار ورزشی معروف است اعتراف کرد که از این دیدارهای پرفشار خسته شده است.

این ستاره انگلیسی پس از دریافت این جایزه به خبرنگاران گفت:« هفته‌ای دیوانه وار را پشت سر گذاشتم و واقعا خسته هستم. چند روز گذشته پر از جنون و دیوانگی بود. امیدوارم که بتوانم جام‌های بیشتری را با رئال مادرید و تیم ملی انگلیس به دست آورم. مطمئناً پیوستن به رئال بهترین کاری بود که تا به حال انجام داده‌ام.»

دیگر خبرها

  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود