Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با دهه مبارک فجر543 یادواره شهدای دانش آموز در مدارس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدبهاءالدین ملک‌حسینی در نشست کمیته دانش‌آموزی دهه مبارک فجر  اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر543 یادواره شهدای دانش‌آموز در مدارس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تعداد بخشی از40هزار یادواره شهدا در کشور است که با محوریت هر مدرسه یک شهید شاخص و با خاطره و یاد شهدای دانش‌آموز استان در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

وی گفت: اجرای سرود هزار و357 نفری دانش آموزان-اجرای جشنواره فرهنگی و هنری زندگی به سبک روح‌الله- اجرای زنگ انقلاب و آذین بندی مدارس-تدوین دستاوردهای 40ساله انقلاب-تجدید میثاق با شهدا-اجرای مسابقه شعار سال برای سوادآموزان-فرهنگیان و دانش‌آموزان از مهمترین برنامه های دهه مبارک فجر است.

ملک‌حسینی افزود: همچنین در هر منطقه و شهرستان دستاوردهای 40ساله انقلاب در حوزه آموزشی و پرورشی در قالب نمایشگاهی برپا می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان هم گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال با محوریت گام دوم انقلاب اسلامی و با اولویت مدرسه محوری برگزار می‌شود.

اردشیر یاری گفت: پویش دانش آموزی در مورد اقتدار سپاه و سرادر شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

مسؤول فرهنگی سازمان بسیج دانش‌آموزی هم گفت: نشست‌های پرسش و پاسخ برای رفع شبهات دانش آموزان در مدارس برگزار می‌شود.

 گلستانی گفت: معرفی چهره‌های الگویی انقلاب و ادامه اجرای طرح شهید بهنام محمدی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی در دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید آموزش دانش آموز دانش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان

هئیت دانش آموزی انصارالمهدی در دبیرستان ایرانشهر شهرستان گرگان استان گلستان با هدف گرامیداشت شهدای دانش آموز مراسمی را در نمازخانه این دبیرستان برگزار کردند. در این مراسم به بررسی عملیات وعده صادق در اندیشه مهدویت پرداخته شد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویری از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر شهرستان گرگان خبر داد.

منبع: شهروندخبرنگار - گلستان

بیشتر بخوانید:

برگزاری اولین یادواره ۵ شهید دانش آموز بخش کنارتخته و کمارج + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود