Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@16:59:02 GMT

رونق صنعت شیلات در جنوب کرمان

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۷۵۳۸

رونق صنعت شیلات در جنوب کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمود آیین، مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: این بچه‌ماهی‌ها، گرمابی و در گونه‌های کپور معمولی و آمور از محل اعتبارات استانی و مشارکت بهره‌برداران در شهرستان‌های جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، فاریاب، منوجان، قلعه‌گنج و رودبار جنوب رهاسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر پرورش ماهی در استخر‌های چندمنظوره گفت: غنی سازی آب خروجی استخر‌ها برای مصارف زراعی و باغی، جلوگیری از تولید جلبک و افزایش درآمد کشاورزان از اهداف پرورش آبزیان در استخر‌های دو منظوره کشاورزی است.

سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان جیرفت، عنبر آباد، قلعه گنج، رودبار جنوب، منوجان، کهنوج وفاریاب را زیر پوشش دارد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرورش ماهی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت:  پیش‌بینی شده امسال بیش از 190 هزار تن گندم از مزارع زیر کشت این شهرستان برداشت و روانه‌ی بازار شود. 

احمد احمدپور در آیین برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در کشور از گندم‌زارهای روستای تمگران شهرستان قلعه گنج با اشاره به فعالیت ۱۲ مرکز خرید در منطقه افزود:سه مرکز پارسال به همت بخش خصوصی با همکاری تعاون روستایی برای سهولت در امر برداشت به این تعداد اضافه شده است.

 بگفته وی بیش از ۴۳ هزار هکتار گندم در جنوب کرمان کشت شده، و امید است با بهره‌گیری دانش فنی حاصل از دستاوردهای تحقیقاتی و مشارکت حداکثری کشاورزان در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، در ایجاد امنیت غذایی پایدار در سال جاری، حداکثر بهره‌وری از منابع آب و خاک بعمل آید.

دیگر خبرها

  • نبود داروخانه هلال احمر، معضلی بزرگ در جنوب کرمان
  • راکد ماندن ۱۰ ساله ساخت استخر شنای سرپوشیده آموزش و پرورش بردسکن
  • تاکید استاندار مازندران به اقتصاد دریا با رونق صنعت گردشگری
  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • رونق گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در گلستان
  • آغاز اقدامات اولیه برای پرورش ۱۰۰ هزار دام سبک در کشت و صنعت مغان
  • آغاز برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان
  • تولید بذر هیبرید انواع فلفل گلخانه‌ای در جیرفت
  • اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان برداشت شد