Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان قدرت اله نوروزی شهردار اصفهان گفت:  با اشاره به اینکه هفته گذشته با مشخص شدن ابعاد سیل در استان سیستان و بلوچستان، نیاز‌هایی که در منطقه وجود داشت و نیز با توجه به تجربه‌هایی که شهرداری اصفهان از سیل گلستان و خوزستان به دست آورده بود بنا به درخواست‌های مردم تجهیزات و نیرو به سوی این منطقه راهی شد، اظهار کرد: با انگیزه‌ای که شهرداری و شورای شهر اصفهان برای کمک به مردم داشتند، مدیریت شهری آمادگی خود را برای کمک رسانی به شهرداران و مسئولان سیستان و بلوچستان اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: از همین رو روز چهارشنبه تجهیزات و نیرو‌های امدادی را فرستادیم و نیرو‌های شهرداری از دیروز صبح در شهر کنارک تا حالا در حال امدادرسانی هستند.
شهردار اصفهان تصریح کرد: جلسه‌ای در استانداری اصفهان در ستاد بحران برای تقسیم وظایف برگزار شد و روز پنجشنبه من و تعدادی از همکاران به سیستان و بلوچستان، شهر کنارک، دشتیاری و بخش اورکی رفته و از وضعیت آن‌ها بازدید داشتیم.
او با اشاره به مشاهدات خود از حجم سیل و عمق تخریب در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان، گفت: در این سیل زمین‌های کشاورزی، راه‌ها و دام‌ها تلف شده و خوشبختانه تلفات جانی کم بوده است.
نوروزی افزود: همچنین جلساتی با استاندار سیستان و بلوچستان و برخی مسئولان در مورد نحوه امدادرسانی و نیاز‌ها در فرودگاه کنارک داشتیم. بر همین اساس تصمیم گرفته شد، برای خدمت رسانی بهتر در شهر‌های نیک شهر به قصرقند و بخش‌هایی که در این مناطق مستقر هستند، توسط نیرو‌های اصفهان و خیریه‌ها امدادرسانی شود.
او با بیان اینکه از مردم اصفهان که همیشه کمک رسان نیازمندان بودند می‌خواهیم، هرچه سریعتر کمک‌های خود را با هماهنگی ستاد بحران، هلال احمر و شهرداری به این نقاط ارسال کنند تا اقداماتی که صورت می‌گیرد با هماهنگی باشد و آن‌هایی که مستحق یاری هستند به آن‌ها کمک برسد، گفت: علاوه بر کمک‌هایی مانند غذا و پتو باید با تامین اعتبار و ارسال تجهیزات در بازسازی زیرساخت‌هایی که تخریب شده کمک رسانی کرد.
شهردار اصفهان تصریح کرد: هم اکنون برخی خیریه‌های اصفهان در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان مستقراند و مردم می‌توانند با ارسال کمک‌های خود به آن‌ها به مردم منطقه کمک کنند. همه افرادی که می‌توانند کمک کنند به میدان بیایند تا آلام مردم کاسته شود چراکه وسعت تخریب‌ها بالاست.
او افزود: امروز اولین محموله شهرداری اصفهان که شامل پتو و مواد خوراکی است با تصویب شورای شهر تجمیع شده و به طرف نیک شهر ارسال می‌شود تا هرچه سریعتر شرایط زندگی مردم سیستان و بلوچستان عادی شود و امیدواریم خیریه‌ها هم در ساخت خانه ها، مراکز بهداشتی و موارد ضروری کمک کنند.   انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیل سیستان و بلوچستان شهرداری اصفهان محموله امدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان

مدیرعامل سابق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: این سازمان به کمک مدیریت شهری در این دوره افتخارات زیادی برای شهر اصفهان به ارمغان آورد، به‌طوری که اولین شهری در آتش‌نشانی‌های کشور هستیم کا سال گذشته توانسیم ۱۵ دستاورد هوشمندسازی را بهره‌برداری کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم مطلبی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه چند تن از مدیران شهرداری اظهار کرد: خوشحال هستم که تمام عمر خدمتم را در سازمانی گذراندم که هر روز صبح دست به دعا برمی‌داشتیم تا بتوانیم برای نجات جان انسان‌ها از جان خود بگذریم.

وی با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی به کمک مدیریت شهری در این دوره افتخارات زیادی برای شهر اصفهان به ارمغان آورد، گفت: اولین شهری در آتش‌نشانی‌های کشور هستیم که سال گذشته توانستیم ۱۵ دستاورد هوشمندسازی را بهره‌برداری کنیم.

مدیرعامل سابق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به دستاوردهایی از جمله اولین آزمایشگاه علت‌یابی حریق در غرب آسیا و اولین مرکز سگ‌های زنده‌یاب و مرده‌یاب در شهر اصفهان گفت: در دستیابی به این افتخارات من فقط وسیله بودم و تمام همکارانم همدل و همراه ما را یاری کردند،

مطلبی تاکید کرد: همگرایی از داخل ایستگاه آغاز شد، سند استراتژیک سازمان تدوین و بر اساس آن پیش رفتیم.

کد خبر 747945

دیگر خبرها

  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌ ناشی از سیل را کاهش داد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌های ناشی از سیل را کاهش داد
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه