Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فرهاد حمیدوای» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر میزبانی تیم‌های ایرانی در کشور ثالث افزود: اقتدار و عزت ایران عزیز از هر چیزی مهم‌تر است. ایران بارها ثابت کرده که امن‌ترین کشور در منطقه است و باید این موضوع بر همگان اثبات شود.

وی افزود: اگر بپذیریم که در کشور ثالث بازی کنیم، یعنی قبول کرده‌ایم که کشورمان ناامن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که ایران کشوری امن و میزبانی در زمین خودمان هم حق ماست.

مالک باشگاه شهر خودرو تاکید کرد: به هیچ وجه حاضر به انجام بازی در کشور ثالث نیستیم و عواقب آن را هم می‌پذیریم چرا که اقتدار ایران از هر چیزی برای ما مهم‌تر است.

حمیداوی اضافه کرد: البته امیدواریم با اتحاد چهار باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال، شرایط به گونه‌ای شود که این تصمیم اجرایی نشود، چرا که کوچکترین حقی که داریم این است که در کشور امن ایران میزبان تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

وی خاطر نشان کرد: به طور حتم برای حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا برنامه دقیقی داریم. امروز هم «استفانو کوزین» مربی ایتالیایی که دستیار «والتر زنگا» در بسیاری از تیم‌ها بوده و حتی در تیم‌هایی مانند وولور همپتون در فوتبال انگلیس  و تیم ملی کونگو هم مربیگری کرده، امروز به مشهد وارد شد تا کارش را به صورت رسمی به عنوان دستیار «مجتبی سرآسیایی» آغاز کند.

وی در رابطه با انتخاب سرآسیایی به عنوان جایگزین «یحیی گل‌محمدی» در تیم شهر خودرو خاطرنشان کرد: سرآسیایی چندین سال در کنار مربیان مختلف در شهر خودرو کار کرده و نزدیک‌ترین فرد هم به «یحیی گل‌محمدی» در ۲ سال اخیر بود. از طرفی فکر می‌کنم دیگر وقتش رسیده که لایه‌برداری در سطح مربیان صورت بگیرد و از مربیان جوان در لیگ استفاده شود. امسال شاهد این بودیم که مربیانی مانند «ابراهیم صادقی»، «مهرداد کریمیان»، «فرهاد مجیدی» و بسیاری از نفرات جوان دیگر به عنوان سرمربی فعالیت کردند. ما هم از سرآسیایی حمایت کامل را داریم و امیدواریم که او موفق عمل کند.

برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا فرهاد حمیداوی کنفدراسیون فوتبال آسیا شهر خودرو مشهد یحیی گل محمدی پروندهٔ خبری فوتبال در اغمای سیاست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فرهاد حمیداوی کنفدراسیون فوتبال آسیا شهر خودرو مشهد یحیی گل محمدی لیگ قهرمانان آسیا فرهاد حمیداوی کنفدراسیون فوتبال آسیا شهر خودرو مشهد یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه یکپارچه خودرو حذف می شود؟ | ما مسئول تعیین قیمت پژو پارس نیستیم

دریافت 18 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سیدرضا فطمی امین در ادامه افزود: در خصوص افزایش قیمت پژو پارس هم مسئول تعیین قیمت خودرو شورای رقابت است وزارت صمت سیاست گذار نیست ما فقط مجری هستیم.

کد خبر 846422 منبع: مهر برچسب‌ها سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خبر مهم اقتصاد بازار خودرو - ایرانی خودرو

دیگر خبرها

  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • سامانه یکپارچه خودرو حذف می شود؟ | ما مسئول تعیین قیمت پژو پارس نیستیم
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • «وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می‌شود
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • این تعداد خودرو سهمیه سوخت نمی گیرند