Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه عکس فوکوس 2020 با آثاری از 30 عکاس کشورمان شنبه، 28 دی ماه 1398 در گالری گلستانه مشهد آغاز به کار می کند.

به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی فیاپ در ایران، نمایشگاه عکس فوکوس 2020 ساعت 17:30 شنبه، 28 دی ماه در گالری گلستانه مشهد افتتاح می شود و تا 3 بهمن میزبان علاقه مندان است.

آثار این نمایشگاه شامل 43 عکس با موضوعات طبیعت، چشم انداز، فاین آرت،‌ مفهومی و اجتماعی است که پس از نمایش در ایران ‌در ماه ژوئن سال 2020 در گالری مرکز نمایشگاهی فیاپ (فدراسیون بین المللی هنر عکاسی) در شهر قونیه ترکیه نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه آثاری از عکاسان ایرانی شامل مازیار امینی آلاشتی، نگار آقا علی طاری، هوتن باباپو، شیدا بادلی، یعقوب بایرامی فرجود، ابراهیم بهرامی، مجید بندارمقدم، سیامک جعفری، مهرداد جمالی، زهرا حیدری، احمد خطیری، محمد متین خطیری، امین دهقان، مهدی زابل عباسی، احمد سامعی، علی سامعی، مسعود سلیمانی،علیرضا شاه حمزه، علیرضا عباسی، منا عبدالله پور عراقی، سعید عرب زاده، حسن غفاری، محسن فرجامی پور، ثنا کمالی، سید احسان مرتضوی، یاسر مهربانی، امیر نظری، حمید رضا هلالی، امیرحسین هنرور و بهرام یزدان پناه به نمایش گذاشته می‎شود.

این نمایشگاه توسط کلوپ عکس فوکوس به عنوان نمایندگی فدراسیون بین المللی هنرعکاسی (فیاپ) در ایران با همکاری موسسه خانه هنر خیام، گالری گلستانه مشهد، موسسه تحقیقات و مطالعات عکاسی آبگینه و آژانس ارتباطات برگزار می شود.

لینک کوتاه: asriran.com/002yWl

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فوکوس قونیه مشهد نمایشگاه عکس فیاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان دستاوردهای مختلف صنعت دفاعی ایران را در نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع بغداد به نمایش گذاشت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع بغداد با حضور نمایندگان نظامی 22 کشور از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان برگزار شد.

وزارت دفاع کشورمان در این نمایشگاه دستاوردهای مختلف صنعت دفاعی ایران از جمله خانواده پهپادهای مهاجر، پهپاد بردبلند غزه، موشک‌های ضد زره دهلاویه، سامانه‌های پدافند هوایی، سلاح‌های فردی و صنایع جنگ الکترونیک را به نمایش گذاشته است.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌ های ایرانی در بغداد
  • نمایش اقتدار توان پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • «لی لی عامری» سازه‌های نامرعی می‌سازد
  • نمایش توانمندی ایران در تولید مواد دارویی
  • «پرنده، دیدنی است» به نمایش در می‌آید
  • نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد +عکس
  • نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد
  • آثار هنرمند عکاس چهارمحال و بختیاری در فرانسه به نمایش گذاشته می‌شود