Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقی رضایی، مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  گفت : ۴۴۵۰ متر مربع از اراضی روستای خسبان از توابع شهرستان طالقان رفع تصرف و به اراضی دولت بازگردانده شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز افزود : این قطعه زمین به مساحت ۴۴۵۱ متر مربع ،توسط شخصی حقیقی اقدام به حصار کشی شده  بود که پس از گزارش  واحد گشت یگان حفاظت و صدور حکم مراجع قضایی، کارشناسان و عوامل این یگان اقدام به رفع تصرف از اراضی مورد نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی در ادامه گفت : همچنین  در منطقه  محمود آباد کرج   نیز قطعه زمینی به مساحت ۳۶۶ متر مربع در منطقه گل دره از توابع محمودآباد کرج  پس از رفع تصرف به اموال دولت باز گردانده شد.

انتهای پیام /  ر . ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی تصرف اراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزاد سازی ۲۱۱ هکتار زمین ملی و دولتی در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: ۹۳ فقره تعرض به اراضی ملی در استان اصفهان به مساحت ۲۱۱.۲ هکتار با هوشیاری و تلاش عوامل این فرماندهی پارسال رفع تصرف فوری شد.


سرهنگ امیر سعید باقری با بیان اینکه مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اموال بیت المال نقش مهمی دارند، افزود: مردم استان اصفهان می‌توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به یگان حفاظت اراضی گزارش دهند.


وی گفت: نصب ۱۲۱ مورد تابلو و علائم هشدار دهنده، ۲۰۴ مورد اعزام تیم عملیاتی و نظارتی برای بازدید و همچنین برگزاری ۳۰ جلسه آموزشی و توجیهی کارکنان از جمله عملکرد پارسال این یگان حفاظتی است.


سرهنگ باقری خاطرنشان کرد: ۱۶۹ هزار هکتار از زمین‌های ملی و دولتی در ۱۱۵ شهر در حمایت یگان حفاظت اراضی استان اصفهان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان
  • ۳۰ هکتار از راضی ملی و دولتی در فروردین رفع تصرف شد
  • رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در اندیمشک
  • جلوگیری از تصرف ۱۰۰ هکتار ‌اراضی دولتی در میرجاوه
  • آزاد سازی ۲۱۱ هکتار زمین ملی و دولتی در استان اصفهان