Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت کننده ایرانی تیم والیبال اسکرابلچاتوف گفت: درست است که ما در المپیک 2016 ریو حضور داشتیم، اما می‌خواستیم یک بار دیگر این رویا را تکرار کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، میلاد عبادی‌پور پس از صعود تیم ملی والیبال ایران به رقابت‌های المپیک 2020 توکیو از کاروان والیبال ایران جدا شده و به تیم باشگاهی‌اش در لهستان پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریافت کننده ایرانی تیم اسکرابلچاتوف درمورد صعود تیم ملی والیبال به المپیک اظهار داشت: بدون در نظر گرفتن رشته‌های ورزشی، قطعاً برای هر ورزشکاری  بزرگترین رویا صعود به المپیک است. این صعود برای ما آسان نبود؛ مخصوصاً در مرحله نیمه‌نهایی مقابل کره‌جنوبی کارمان سخت شد. درست است که ما در المپیک 2016 ریو هم حضور داشتیم، اما می‌خواستیم این رویا را تکرار کنیم. 

وی درمورد پرواز 18 ساعته از چین به لهستان و حضور در دیدار مقابل اولیشتن، گفت: خسته هستم، اما حضور در تیم اسکرا و بازی برای این تیم برایم لذت‌بخش است. این یک احساس شگفت‌انگیز است و برای درک این حس، شما باید جای من باشید.

دریافت کننده ایرانی تیم والیبال اسکرابلچاتوف در پاسخ به این سوال که آیا از نظر جسمی مشکلی برای حضور در رقابت‌های پلاس لیگا دارد یا خیر، تصریح کرد: والیبال زندگی و کار ما است که خودمان آن را انتخاب کرده‌ایم. بدون شک فشار زیادی به ما وارد خواهد شد، چون مسابقات ملی و باشگاهی زیادی داریم که باید در آنها حاضر باشیم. از طرفی برای ما یک رویا است که بتوانیم در چنین سطحی بازی کنیم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: المپیک والیبال کره جنوبی چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی تیراندازی فدراسیون جهانی و کسب سهمیه المپیک در برزیل، بانوان کشورمان در تپانچه ۲۵ متر در خط آتش ایستادند.   در پایان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت هانیه رستمیان با ۵۸۹ امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد.   زینب طوماری و گلنوش سبقت الهی نیز به ترتیب ۵۷۵ و ۵۶۷ را ثبت کردند.   فردا (چهارشنبه)، ۲۹ فروردین ماه و در روز ششم این مسابقات فینال تپانچه ۲۵ متر زنان برگزار می‌شود.   مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود. ­

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • دلتنگی کاپیتان سابق و تیم ملی والیبال به پایان رسید
  • درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت
  • فرصت بی‌تکرار زندگی
  • والیبال ساحلی تور سامیلا؛ صعود تیم اول ایران به یک چهارم نهایی
  • صعود ۴ تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال نوجوانان دختر آذربایجان شرقی
  • خیال میلاد عبادی‌پور و تیمش در ر‌وسیه راحت شد
  • تهدید رویا‌های اروپایی رمس