Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@05:35:25 GMT

به هم کوبیدن ۱۱ خودرو در آزادراه پردیس

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۷۹۰۴

به هم کوبیدن ۱۱ خودرو در آزادراه پردیس

رئیس پلیس راه تهران بزرگ از تصادف زنجیره‌ای ۱۱ دستگاه خودرو در بزرگراه پردیس خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارسن سرهنگ نورالله خادم رئیس پلیس راه تهران بزرگ با اعلام خبر فوق اظهار داشت: ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در مسیر غرب به شرق آزادراه پردیس نرسیدن به تونل اول ۱۱ دستگاه خودرو سواری با هم تصادف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه تهران بزرگ علت تصادف را عدم توانایی در کنترل وسایل نقلیه و لغزندگی سطح راه به علت بارش برف عنوان کرد.

سرهنگ خادم با بیان این مطلب که خوشبختانه حادثه تصادف خسارتی بوده و به راننده وسرنشینان آسیبی وارد نکرده، خاطرنشان کرد: وسایل نقلیه توسط گشت‌های پلیس راه وراهداری کنار کشیده شدند و هم اکنون ترافیک عبوری در به صورت روان در جریان است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه رابرت مک ایر محمدرضا پهلوی تمساح گاندو سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آزادراه پردیس تصادف زنجیره ای خودروهای سواری لغزندگی جاده مکانیسم ماشه رابرت مک ایر محمدرضا پهلوی تمساح گاندو سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزادراه تهران - کرج - قزوین پروژه لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران - کرج - قزوین حوزه استان البرز در حال اجراست و اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان بدین منظور پیش بینی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز مطرح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از این پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.

زندی فر خاطرنشان کرد: بر این اساس در ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت‌های تردد در برخی از نقاط آزادراه (باند شمالی و جنوبی) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.

به گفته وی، ممکن است در برخی نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان در خواست می‌شود ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند.

کد خبر 6087509

دیگر خبرها

  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم