Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران رییس کمیته امداد بندپی بابل از ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی به ۴۳۱ نفر مددجو در این شهرستان خبر داد.

فرضعلی خلیلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۹  ماهه امسال به ۴۳۱ مددجو خدمات مشاوره و راهنمایی گروهی از سوی کمیته امداد این شهرستان ارائه شده است.

وی تصریح کرد: خدمات مشاوره با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و سعی در بهبود سلامت روانی مددجویان تحت حمایت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته امداد بندپی بابل با بیان اینکه طی ۹  ماهه امسال ۱۷۱ مددجو  از مشاوره فردی و ۲۶۰ نفر دیگر نیز از مشاوره گروهی بهره مند شدند، گفت: مشاوره در بخش‌های سلامت روان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به مددجویان ارائه می‌شود.

خلیلی با اشاره به ارائه آموزش خانواده به مددجویان افزود: ۴۶۶ مددجو از این آموزش‌ها بهره مند شدند.

وی عنوان کرد :آموزش خانواده با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، رهایی از فشارها ورنج های روحی و روانی، هدایت تحصیلی دانش آموزان و مهارت دوره سالمندی ، تحکیم بنیان خانواده و مهارت‌های زندگی در این مشاوره‌ها ارائه‌ شده است.

رییس کمیته امداد بندپی بابل یادآور شد: در این شهرستان ۶ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خدمات مشاوره ای مددجوی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۸۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دانشگاهی فارس پیشرو در ارائه خدمات تحقیقاتی و درمانی پزشکی بازساختی

امیرحسین استقلال گفت: پزشکی بازساختی زمینه جدیدی از علوم نوین پزشکی است که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته دانش سلول درمانی، ژن درمانی، تکنیک‌های پزشکی مولکولی و مهندسی بافت به ترمیم و بازسازی بافت‌های آسیب‌دیده یا از بین رفته بدن می‌پردازد.

او تصریح کرد: در این رشته از سلول‌های بنیادی و بالغ و فرآورده‌های آنها برای درمان بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

استقلال اظهار کرد: کاربرد‌های پزشکی بازساختی شامل ترمیم غضروف و مفاصل و تاندون و لیگامنت آسیب‌دیده، درمان بیماری‌های قلبی و عروقی، بازسازی اندام‌های حیاتی مانند کبد و کلیه، ترمیم آسیب‌های نخاعی و مغزی، درمان سرطان‌ها و بیماری‌های خود ایمن، بازسازی پوست و درمان ناباروری است که در بعضی موارد فوق درمان‌ها تاییدیه غذا و دارو گرفتند و استاندارد خدمات آنها توسط وزارت بهداشت تعریف شده و برخی موارد در مراحل مختلف تحقیقات هستند.

رئیس جهاددانشگاهی فارس بیان کرد: در حال حاضر سلول درمانی برای درمان بیماری پیسی درمان استئو آرتریت، درمان آسیب عضلانی، درمان آسیب تاندون و لیگامنت، درمان زخم ناشی از سوختگی، دیابت حو سایر زخم ها، بازسازی پوست و ناباروری زنان در کشور انجام می‌شود. 

او یادآور شد: همچنین در دنیا دارو‌هایی تایید شده برای درمان سرطان‌های خونی و برخی بیماری‌های ژنتیکی مثل کم خونی داسی شکل وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۲۵۵ بیمار هموفیلی در استان کرمانشاه وجود دارد
  • ارائه خدمات «آبرسانی» آستان قدس رضوی در پهنه سیستان
  • ارائه ۲۷۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد اصفهان
  • نجات نوزاد شیرخوار ۲ ماهه با راهنمایی تلفنی اورژانس
  • جهاد دانشگاهی فارس آماده ارائه خدمات تحقیقاتی درمانی بازساختی است
  • آمادگی جهاد دانشگاهی فارس برای ارائه خدمات تحقیقاتی و درمانی پزشکی بازساختی
  • جهاد دانشگاهی فارس آماده ارائه خدمات تحقیقاتی پزشکی است
  • آمادگی جهاددانشگاهی فارس برای ارائه خدمات تحقیقاتی و درمانی پزشکی بازساختی
  • جهاد دانشگاهی فارس پیشرو در ارائه خدمات تحقیقاتی و درمانی پزشکی بازساختی
  • برقراری بیش از ۹۶۰۰ تماس با اورژانس اجتماعی آذربایجان‌غربی در سال گذشته