Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@20:43:04 GMT

خداداد عزیزی: نمایندگان کشورمان کنار بکشند

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۸۱۵۵

خداداد عزیزی: نمایندگان کشورمان کنار بکشند

به گزارش صدای ایران، خداداد عزیزی در خصوص درخواست AFC برای برگزاری بازی‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در کشور بیطرف اظهار داشت: مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به هیچ عنوان نباید به این خواسته تن بدهند. همه عشق طرفداران استقلال و پرسپولیس این است که بازی‌های تیم محبوب‌شان را در ورزشگاه آزادی ببینند و از آن‌ها حمایت کنند، اما اگر قرار است بازی‌های آن‌ها در آزادی برگزار نشود همان بهتر که در این مسابقات شرکت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: استقلال و پرسپولیس دو تیم پرطرفدار در فوتبال آسیا محسوب می‌شوند و تماشاگران هم روی بازی‌های این دو تیم تاثیر دارند، اما حالا رقبا از فرصت سوء استفاده کرده و می‌خواهند این پوئن را از فوتبال ایران بگیرند. به نظرم مسئولین این باشگاه و فدراسیون فوتبال اصلا نباید زیر بار چنین حرفی رفته و نباید در این مسابقات شرکت کنند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص دلایل ناکامی تیم فوتبال امید گفت: نمی‌شود دلیل ناکامی تیم امید را که نزدیک به ۵۰ سال است به المپیک صعود نکرده در یک خط یا دو خط اشاره کنیم. اصلا نمی‌شود تقصیر را به گردن یکی دو نفر انداخت. من خودم در تیم ملی امید بازی کرد‌ه‌ام و می‌دانم آنجا چه مشکلاتی وجود دارد. موفقیت تیم امید نیازمند یک کار سیستماتیک است و برنامه‌ریزی لازم دارد که متاسفانه ما این برنامه‌ریزی را نداریم؛ بنابراین تقصیر‌ها به گردن مربی و بازیکن نیست و باید در این زمینه کارشناسی صورت بگیرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران نمایندگان ایران استقلال استقلال تهران پرسپولیس طرفداران استقلال طرفداران پرسپولیس آسیا فوتبال فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری عوامل حمله به یک آرایشگاه مردانه در اسلامشهر خبر داد و در تشریح جزئیات این اقدام اظهار کرد: ۳ نفر اوباش سابقه دار با در دست داشتن سلاح سرد و قمه، به یک واحد صنفی آرایشگری مردانه در محله «قائمیه» اسلامشهر حمله کرده و با تخریب بخشی از اموال مغازه، به دلیل خصومت قبلی، متصدی آرایشگاه را مورد ضرب و شتم قرار داده و از محل متواری می‌شوند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات پلیس، هویت افراد مهاجم به آرایشگاه و اوباش سابقه دار به دست آمد و با همکاری اطلاعاتی فی مابین فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر و پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، در عملیات ضربتی پلیس، ۳ عامل حمله به آرایشگاه در اسلامشهر دارای سابقه اوباشگری دستگیر شدند.

عزیزی عنوان کرد: متهمان در اعترافات خود اعلام داشتند که آرایشگر را در چندین مرحله به صورت تلفنی و حضوری تهدید کرده و در فرصت مناسب به آرایشگاه مورد نظر هجوم برده و آرایشگر را مورد ضرب و شتم قرار داده و بخشی از اموال مغازه را تخریب کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 6080720

دیگر خبرها

  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • چند خبر ورزشی
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • قانون جدید فقط برای ساکت کردن جواد است/ رسماً قصد دارند ترمز استقلال را بکشند
  • در گزینشی المپیک حریفان را دست کم نگیرید
  • پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد