Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@14:37:32 GMT

پیشکسوت استقلال از خجالت فتحی درآمد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۸۲۹۶

پیشکسوت استقلال از خجالت فتحی درآمد

پیشکسوت استقلال نسبت به رفتن استراماچونی واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جواد قراب، بازیکن پیشکسوت استقلال می‌گوید فرهاد مجیدی می‌تواند استقلال را به موفقیت برساند اما باید کادر مدیریت باشگاه تغییر کند و این تیم به آرامش لازم برسد قراب همچنین از هواداران خواست همچون نیم فصل اول از تیم حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط استقلال، را در حال حاضر چطور می‌بینید؟

فکر می‌کنم استقلال شرایط خوبی دارد و ما همه باید به استقلال کمک کنیم تا بتواند در استقلال به موفقیت برسد. ما همه باید بدانیم که مجیدی بازیکن ما بوده و سال‌ها در این تیم بازی کرده است.

استراماچونی هم از استقلال، جدا شد؟

نظر من روی او خیلی مثبت بود و خیلی حیف شد که استراماچونی از استقلال رفت تیم بسیار خوبی ساخته بود تیمی که بازی‌های زیبایی را به نمایش می‌گذاشت و هواداران از تیم راضی بودند اما به هر حال مشکلات جانبی از لحاظ مالی به پیش آمد که باعث شد این مربی نتواند بماند.

در رفتن استراماچونی چه کسی مقصر بود؟

خودش هیچ تقصیری نداشت و باشگاه صد در صد مقصر بود فتحی و عواملش باعث شدند که این مربی خوب از استقلال برود.

عملکرد استقلال در نقل و انتقالات خوب بود؟

در ابتدا باید بگویم اعضای کمیته نقل و انتقالات را قبول ندارم. خود موسوی را نیز همین طور. ایشان بهتر است برود شهر خودش مدیریت کند از قدیم گفته‌اند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است اگر ایشان مدیریتش خوب بود وضعیت صبا و سپیدرود این گونه نمی شد

استقلال، می‌تواند در پلی‌آف آسیا نتیجه لازم را کسب کند؟

با این کار قطعا پیروزی دور از دسترس نیست هواداران باید خیلی در آن بازی کمک کنند که استقلال پیروزی را کسب کند. استقلال اگر به مرحله گروهی برود شرایطش از این هم بهتر خواهد شد.

فرهاد مجیدی می‌تواند استقلال، را به موفقیت برساند؟

نیم فصل اول که شرایط استقلال، خوب بود اگر تیم به همان روال بازگردد قهرمانی لیگ برتر دور از دسترس نیست.

شما یکی از منتقدان هیات مدیره بودید؟

هنوز هم هستم من از این اعضای هیات مدیره اصلا راضی نیستم. فتح الله زاده را هم آوردند که باری به هر جهت باشد او باید در راس مدیریت باشد نه اینکه فقط یکی از اعضای هیات مدیره امیدوارم شرایط مدیریت باشگاه تغییر کند.

ایلنا

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال قراب اخبار استقلال استقلال جواد قراب قراب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم داشتن نگاه جدی به نفوذ دانش به بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر فتحی روز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی سازمان جهادکشاورزی استان، با بیان این‌که این اقتدار جمهوری اسلامی با استفاده از دانش به دست آمده است و همه ما به آن افتخار می‌کنیم‌، افزود: حوزه نظامی، یکی از بخش‌های مهم، راهبردی و بسیار تخصصی محسوب می‌شود که توانسته‌ایم با دانش خود به موفقیت‌های مهمی در این عرصه دست یابیم اما باید از آن درس بگیریم و از ظرفیت دانش در بخش کشاورزی نیز بهره بگیریم و گامی در راستای خودکفایی و افزایش تولید برداریم.

وی با تاکید بر لزوم داشتن نگاه جدی به نفوذ دانش به بخش کشاورزی و استفاده از آن در توسعه شاخص‌های اقتصادی، گفت: اگر در یک حوزه مهم (نظامی) موفق شده‌ایم پس در حوزه‌های دیگر (مثل کشاورزی) به راحتی می‌توانیم موفق شویم ولی باید اراده و همت داشته باشیم.

فتحی افزود: باید از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و دانشمندان حوزه کشاورزی نهایت استفاده را ببریم.

وی با اشاره به نامگذاری هفت مناسبت جدید در تقویم کشورمان به نام هفت محصول، ادامه داد: هفت محصول در تقویم کشورمان گنجانده شده که نشان از اهتمام برای ارزش دهی به بخش کشاورزی دارد.

وی با بیان اینکه روز ۳۱ فروردین ماه تحت عنوان روز ملی گندم و نان نامگذاری شده است، گفت: حداقل تأثیر این نامگذاری، تلنگری برای ما و پیگیری نیازهای گندمکاران و اقدامات لازم برای ارتقای این بخش است.

فتحی گفت: اکنون که در فصل داشت گندم قرار داریم باید این فرصت را مغتنم شماریم و با توجه به بارندگی مناسبی که هفته‌های گذشته در استان داشتیم و در روزهای آینده نیز پیش بینی شده است، در جهت تغذیه مناسب، افزایش تولید و مبارزه به موقع با عوامل خسارت زا اقدام کنیم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که کارشناسان بخش کشاورزی باید شبانه روزی در خدمت کشاورزان باشند، گفت: اگر ما و کشاورزان پیشرو، بتوانیم دانسته‌های خود را به دیگر کشاورزان انتقال دهیم، دیگر لازم به توسعه زمین‌ها نیست بلکه با افزایش بهره وری، عملکرد در واحد سطح، مبارزه به موقع با عوامل خسارت زا و تغذیه مناسب می‌توانیم به رشد مطلوب تولید دست یابیم.

وی افزود: تمامی اهداف افزایش تولید و بهره وری، شعار نه بلکه عمل و تلاش مضاعف می‌طلبد.

حجت الاسلام مجید نجفی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: آیات، روایات و آموزه‌های دینی ما به برخی موارد مثل گندم و نان اهمیت بسیاری قائل شده‌اند که حتی در سیره و سنت اهل بیت (ع) نیز جایگاه ویژه‌ای دارند.

وی با اشاره به سه نوع نگاه آموزه‌ای، راهبردی و فرهنگسازی آیات، گفت: در نگاه آموزه‌ای به گندم و نان، نخستین موضوعی که مطرح می‌شود، توحید محوری و معاد محوری است.

نجفی با بیان اینکه گذشتگان همواره از مرحله کاشتن بذر تا درو کردن گندم با ذکر نام و یاد خدا عمل می‌کردند، افزود: در نگرش راهبردی نیز تحقق امنیت غذایی، کشاورزی پایدار و تولید محصولات استراتژیک کشور مطرح بوده و در قرآن کریم تاکید شده است " کاری نکنید تا کفار بر شما مسلط شوند".

وی اظهار کرد: امروز اگر کفار در گندم و نان بر ما مسلط شوند، استقلال خود را از دست خواهیم داد، موضوعی که در دهه ۱۲۹۰ آن را تجربه کردیم.

کد خبر 6081915

دیگر خبرها

  • ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستا‌های لرستان توزیع شد
  • اعتراض روزنامه شهرداری تهران به حس «نوع‌دوستی» به زباله‌گردها؛ آن‌ها بیچاره نیستند، درآمد‌های چند ده میلیونی دارند
  • درگیری هواداران با ستاره‌های میلان: خجالت بکشید!
  • لزوم داشتن نگاه جدی به نفوذ دانش به بخش کشاورزی
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • صادرات ۳۶۰ میلیون دلاری محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی
  • برای نکونام حاشیه می‌سازند؛ مدیریت نمی‌خواهد حواشی جمع شود!
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید
  • تصادف پیشکسوت استقلال + عکس
  • عکس‌| تصادف پیشکسوت استقلال؛ مدافع‌آبی‌ها در بیمارستان