Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@22:55:57 GMT

ستین به دنبال شکار هافبک یوونتوس

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۸۴۷۳

ستین به دنبال شکار هافبک یوونتوس

بارسلونا برای کسب رضایت یوونتوس حاضر به تقدیم هافبک کرواتش است.

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا خبر داد که کیکه ستین، سرمربی جدید بارسلونا برای تقویت خط میانی‌اش به دنبال جذب فدریکو برناردسکی، هافبک ایتالیایی یوونتوس است.

آبی-اناری‌ها برای برآورده کردن خواسته سرمربی جدید خود می خواهند، ایوان راکیتیچ، ستاره کروات خود را قربانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف بارسلونا اهدای راکیتیچ به بیانکونری است تا برناردسکی را به آنها بدهد.

البته والورده، سرمربی سابق بارسلونا نیز به دنبال این هافبک بود ولی ناکام ماند از نیوکمپ رفتنی شد. کاتالان ها آماده هستند تا علاوه بر هافبک کروات پول نیز به بانوی پیر بدهند تا به این انتقال رضایت بدهد.

یکی دیگر از مشکلات ستین در خط حمله بارسلونا است. چون لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه اش را به خاطر مصدومیت 4 ماه در ترکیب تیم ندارد به همین خاطر به دنبال جایگزینی مناسب برای او است.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

کلیدواژه: یوونتوس شکار ستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۸۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ

لئون گورتسکا هیج علاقه‌ای به ترک بایرن مونیخ ندارد

طرفداری | در ماه‌های اخیر و کم‌رنگ‌تر شدن نقش لئون گورتسکا زیر نظر توماس توخل و همچنین مطرح شدن این موضوع که بایرن مونیخ به نوع دیگری از هافبک نیاز دارد، باعث شده بود گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده این بازیکن 29 ساله به وجود بیایید.

با این حال، لئون گورتسکا به تازگی در یک مصاحبه تأکید کرده آینده‌اش مشخص است و در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. او اعلام کرد قصد دارد تا پایان قراردادش در بایرن مونیخ بماند و به جدایی فکر نمی‌کند. او گفت:

به نظر من همه چیز مشخص است. قرارداد من تا سال 2026 اعتبار دارد و دلیلی وجود ندارد به جدایی فکر کنم. بیش‌تر بخوانید: به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود

به گزارش توبی آلتشفل از بیلد؛ با این حال بایرن مونیخ تغییرات در خط هافبک خود ایجاد کند و درباره نحوه اعمال این تغییرات نیز از جمله آینده و نقش لئون گورتسکا با سرمربی آینده بخث خواهد بود. هر چند گورتسکا می‌خواهد بماند اما باید منتظر ماند و دید سرمربی جدید چه تصمیمی می‌گیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد