Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@21:26:44 GMT

چرا استقلال و پرسپولیس خصوصی نمی شوند؟!

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۸۵۳۱

چرا استقلال و پرسپولیس خصوصی نمی شوند؟!

این روز ها به ویژه پس از حاشیه های جدایی استراماچونی و کالدرون از استقلال و پرسپولیس و البته اخبار مربوط به نقل و انتقالات،  یکی از پربحث ترین حاشیه های فوتبال ایران حول این مقوله می چرخد که وزیر ورزش پرسپولیسی است یا استقلالی ؟!
حاشیه ای که بنا به عقیده کارشناسان ، فارغ از تعصبها و بر اساس منطق نمی تواند سندیتی داشته باشد،  چرا که قاعدتا وزیر ورزش برای بقای شغلی خود هم که شده ، مجبور است تلاش خود را برای موفقیت هر دو باشگاه ورزشی زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان داشته باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا از این بگذریم که چاره رها شدن مجموعه وزارت ورزش از این چالش ها خصوصی سازی ( البته منطقی ) دو باشگاه است و از این موضوع هم عبور کنیم که بسیاری بر همین مساله انتقاد دارند که چرا اصلا باید بیشتر توجه وزارت ورزش معطوف به دو باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس باشد ، مگر ورزش ایران تنها باید در این دو باشگاه خلاصه شود ؟!
اما به هر  روی همین حاشیه ها ، کار را بدانجا پیش برده که در شرایطی که پیش از این کارت مربوط به عضویت مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان  در تیم والیبال ایران خودرو منتشر شده بود ، برخی از کاربران فضای مجازی با دست بردن در این کارت ، او را به عضویت تیم فوتبال جوانان پرسپولیس درآورند .

 عده ای از کاربران فضای مجازی با جعل این تصویر و دستکاری در کارت مورد نظر کلمه ی جوانان پرسپولیس را جایگزین والیبال تیم ایران خودرو کرده اند ، تا این گونه به نظر برسد ،که جناب وزیر از ابتدا یک پرسپولیسی بوده است.

نکته جالبتر در این جعل تصویر اما این است که اصلا تصویر روی کارت به هیچ وجه به سن و سال یک بازیکن رده سنی جوانان نمی خورد که جاعلان این تصویر این مساله را درنظر نگرفته اند !
شاید هم‌به همین دلیل بوده است که جعل کنندگان تصویر ، بخش مربوط به تاریخ اعتبار کارت را حذف کرده اند تا مشخص نشود سلطانی فر متولد ۱۳۳۸ در زمان صدور کارت حدود ۲۵ ساله بوده است .
در هر صورت امیدواریم وزارت ورزش حداقل برای رها شدن از این حاشیه های تکراری ، همت بیشتری برای خصوصی سازی درست و اصولی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در پیش بگیرد.

کد خبر 1343459

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فوتبال ۱۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود

ابراهیم بازیان در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار کرد: روز پنجم اردیبهشت، روز واگذاری استقلال و پرسپولیس به عنوان یک روز تاریخی ثبت می‌شود.

وی افزود: این رخداد با همت، تلاش و مدیریت جهادی همه ارکان ذی‌مدخل در موضوع مردمی سازی بخشی از اقتصاد دولتی در ایران پیرو تلاش‌های صورت گرفته در بیش از دو دهه از تاریخ تصویب واگذاری این دو باشگاه عظیم القدر انجام می‌شود. نهایتا قطار واگذاری به ایستگاه آخر رسید و به طور رسمی و نمادین واگذاری این دو باشگاه از دولت به بخش خصوصی انجام می‌شود.

بازیان تاکید کرد: امیدواریم پنج اردیبهشت سرآغاز دوره شکوفایی، پیشرفت و نقطه عطفی در جهت شکوفایی بیشتر ورزش فوتبال و فعالیت‌های این دو باشگاه قرار بگیرد.

سرپرست سازمان خصوصی سازی بیان کرد: پس از هشت بار مزایده بالاخره وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی در تعامل نزدیک با وزارت ورزش و در یک نگاه همگام، همراه و همه جانبه با همه ارکانی که به نوعی نقش و سهمی در این واگذاری داشتند در یک بازه زمانی اندک کمتر از دو ماه به ثمر رسید.

به گفته بازیان، با همت دولت، وزیر اقتصاد و ورزش این اتفاق به میمنت شکل گرفت. در گام اول پذیرش این دو باشگاه در بازار فرابورس ایران ۱۰ درصد این دو باشگاه به مردم واگذار شده بود که اگر این اقدام نبود امروز شاید توفیق واگذاری سهام این دو باشگاه را به این زودی نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: گام مهم دیگر باز هم در دولت سیزدهم در طلیعه سال جهش تولید با تاکیدات صریح، واضح و متقن مقام معظم رهبری، وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی توانست این امر مهم را در یک حرکت همگام و همسو به نوعی که همراهی رسانه و افکار عمومی انجام دهد.

سرپرست سازمان خصوصی سازی گفت: واگذاری سرخابی‌ها برگ برنده دولت بود که در این گام عملیاتی شد. در تاریخ سوم اردیبهشت این مزایده در بازار فرابورس ایران به وقوع پیوست و با اعلام نتیجه با تشکیل دو کنسرسیوم که یکی نفتی شامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و دیگری شش بانک خصوصی بود انجام شد. امیدواریم این واگذاری نقطه عطفی در ورزش و فوتبال کشور خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود