Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@07:15:04 GMT

دپوی 100 هزار لیتر سوخت قاچاق در میناب لو رفت

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۸۶۲۰

دپوی 100 هزار لیتر سوخت قاچاق در میناب لو رفت

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف 100 هزار لیتر گازوئیل قاچاق دپو شده در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ "حسین دهکی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی میناب، با انجام اقدامات اطلاعاتی در سطح حوزه، از دپوی مقادیری سوخت قاچاق در "خور کلاهی" مطلع و سریعا برای بررسی بیشتر به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرزبانان در بازرسی محل شناسایی شده، موفق شدند محل اختفای 4 محفظه پلاستیکی حاوی 100 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را شناسایی و کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار مرزبانان قرار دارد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی سوخت مکشوفه را 7 میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: کشف سوخت قاچاق هرمزگان مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ علی تیموری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، کنترل و نظارت بر خودرو‌های سنگین در محور‌های مواصلاتی با ایجاد تور‌های ایست و بازرسی و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: کامیون موصوف حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با پلمب و مدارک جعلی بوده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: برابر اظهار کارشناسان ارزش کالای مکشوفه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس
  • توقیف ۳ فروند لنج باری حامل سوخت قاچاق
  • مرزبانان خراسان رضوی ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند
  • کشف و ضبط ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در کمتر از یک ماه در خراسان رضوی
  • کشف ۳۲ هزار و ۳۲۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مرز آبی
  • کشف بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی
  • سه لنج صیادی حامل گازوئیل قاچاق در آب‌های جنوب توقیف شد