Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست تخصصی «مبانی پیشگیری از اعتیاد در ادبیات کودک و نوجوان، مبتنی بر استانداردهای بین‌المللی و با تکیه بر فرهنگ بومی» برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، نشست تخصصی «مبانی پیشگیری از اعتیاد در ادبیات کودک و نوجوان، مبتنی بر استانداردهای بین‌المللی و با تکیه بر فرهنگ بومی» روز یکشنبه (۲۹ دی ماه) با حضور ناشران و نویسندگان کودک و نوجوان با هدف ترغیب آن‌ها برای تولید آثار مکتوب و حمایت مادی و معنوی از آنان و همچنین در راستای پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر از سنین کودکی در سرای کتاب موسسه خانه کتاب(واقع در واقع در خیابان انقلاب، بین خیابان فلسطین جنوبی و برادران مظفر، پلاک ۱۰۸۰، طبقه منهای دو) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حضور در این نشست برای عموم آزاد است و به حاضران، گواهی شرکت  در نشست ارایه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ادبيات كودك و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف گذاری ستاد مبارزه با مواد مخدر باید پیشگیری باشد

محمدرضا حسین نژاد در ابتدای سخنان خود عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در سال ۱۴۰۲ را قابل تقدیر دانست و افزود:کسب رتبه دوم کشوری این ستاد در سال گذشته در حوزه مبارزه نشان از تلاش اعضای مجموعه این ستاد است . وی با تاکید بر موضوع پیشگیری در حوزه آموزش ، افزود:اجرای قوی تر طرح یاریگران زندگی در روستا ها و تقویت انجمن خیرین نیز می تواند در امر پیشگیری موثر باشد. حسین نژاد تاکید کرد:اگر پیشگیری قوی تر باشد مقابله کمتر خواهد بود . وی بر رفع مشکلات کمپ ترک اعتیاد خواهران نیز تاکید کرد و گفت: زمینه اعطای تسهیلات برای این کمپ دنبال شود . وی خاطرنشان کرد: آموزش فنی و حرفه ای پس از بهبود از اعتیاد موثر است لذا افزایش هزینه و کمک از امکانات دستگاه های اجرایی برای آموزش دهندگان در نظر گرفته شود. وی در خصوص حوزه درمان نیز اظهار داشت: در یک هدف گذاری بلند مدت ۱۰۰ مرکز ترک اعتیاد به ۱۲۷ مرکز موجود افزوده خواهد شد ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • «تاریخ طب در ایران» بررسی می‌شود
  • «تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود
  • هدف گذاری اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی پیشگیری باشد
  • مشکلات کمپ ترک اعتیاد زنان بجنورد رفع شود
  • عرض ارادت شاعران کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع)
  • هدف گذاری ستاد مبارزه با مواد مخدر باید پیشگیری باشد
  • صنعت نشر با حبس سرمایه رو به روست
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان
  • چرا ترجمه‌ها در حوزه کودک و نوجوان بر تألیف پیشی گرفت؟