Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@23:38:40 GMT

افتخار می‌کنم که سربازی در کنار نجباء هستم

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۸۷۸۴

افتخار می‌کنم که سربازی در کنار نجباء هستم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- فرمانده فقید نیروی قدس سپاه پاسداران چندی قبل در دیدار با کادر مرکزی مقاومت اسلامی نُجَباء، خود را سربازی خواند که به جهاد کنار این گروه افتخار می‌کند. تاریخ انتشار: 11:42 - 28 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۷۸۱۱

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه النجباء؛ جزئیاتی از حضور چندی قبلِ فرمانده فقید نیروی قدس سپاه پاسداران در مقر مرکزی نُجَباء، ساعاتی پیش از آرشیو این جنبش خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» در این ملاقات که با حضور تعدادی از کادر ارشد نُجَباء برگزار شد، اظهار داشت: «به حضور در این جلسه گران‌بهای جهادی و مهم افتخار می‌کنم و خوشحالم که در این جمع محترم حاضرم.»

 

 

وی سپس با اشاره به دبیرکل نُجَباء خاطرنشان ساخت: «در مقاومت افراد وارسته‌ای حاضر هستند، به‌ویژه جناب شیخ (اکرم الکعبی) که از شخصیت‌های مهم مقاومت است؛ و همچنین برادران دیگر در مقاومت که بعضی از آن‌ها شهید می‌شوند و بعضی دیگر هنوز زنده‌اند.»

فرمانده شهید جبهه مقاومت در ادامه گفت: «در حقیقت من سربازی کنار شما هستم و به سربازی کنار این گروه مجاهد اهل‌بیتی افتخار می‌کنم.»

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

نکته مهم بیانات حاج‌قاسم سلیمانی در جمع اعضای ارشد جنبش نُجَباء، حمایت ایشان از مطالبات به‌حق ملت عراق بود.


وی بخش پایانی سخنان خود را به این موضوع اختصاص داد و تصریح کرد: «وظیفه ما در جمهوری اسلامی، دفاع از ملت عراق، مرجعیت و همه مجاهدان حاضر در میدان است؛ و از مطالبات به‌حق ملت عراق دفاع می‌کنیم.»


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید قاسم سلیمانی تحولات بین الملل شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۸۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه ارتش استان بوشهر تا پای جان برای دفاع از کشور تلاش می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم خلبان ستاد نعمت الله صدقی صبح پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتش با حضور معاون رئیس جمهور در بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر در دوران دفاع مقدس نقش مهم و برجسته‌ای داشت.

وی اضافه کرد: مجموع ارتش در استان بوشهر شامل نیروی هوایی، دریایی و پدافند در دوران دفاع مقدس در پاسداری از میهن حماسه‌ها آفریند و شهدای گرانقدری تقدیم انقلاب کردند.

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر افزود: پایگاه ششم شکاری تنها ۲ ساعت پس از حمله عراق به ایران اسلامی با کمک مجموعه پدافند نخستین پاسخ را به رژیم بعث عراق داد.

وی یادآور شد: حماسه هفت آذر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در مجموعه ارتش مستقر در استان بوشهر در آب‌های سرزمینی خلیج فارس نیز هیچ وقت از یاد نخواهد رفت.

صدقی ادامه داد: مجموعه ارتش در استان بوشهر تا پای جان و توان در حفاظت از مرزهای میهن اسلامی تحت امر فرمانده کل قوا ایفای نقش خواهند کرد.

کد خبر 6081904

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» رژیم اسرائیل
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» رژیم اسرائیل
  • پیروزی ازبکستان مقابل عراق در فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • مجموعه ارتش استان بوشهر تا پای جان برای دفاع از کشور تلاش می‌کند
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست
  • «در لباس سربازی» از شبکه امید
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند