Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاپری خبر داد: بر اثر تصادف یک دستگاه سواری پراید و یک کامیون در عصر روز جمعه ۲۷ دی ماه در محور اهرم - برازجان پنج نفر جان باختند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، «سرهنگ جابر پاپری» روز شنبه (28 دی) با اشاره به وقوع تصادف عصر جمعه ۲۷ دی ماه در محور اهرم - برازجان در سه راهی روستای محمود احمدی اظهار داشت: بر اثر تصادف یک دستگاه سواری پراید و یک کامیون پنج نفر جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس راه استان بوشهر با بیان اینکه پنج نفر فوت شدگان در این تصادف سرنشینان خودرو پراید بوده اند اضافه کرد:  کشته‌شدگان سه خانم و دو آقا بوده‌اند.

 

وی یادآور شد: در گزارش مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر در خصوص این تصادف ساعت حادثه ۱۶ و ۱۰ دقیقه عصر جمعه ۲۷ دی ماه در سه راهی روستای محمود احمدی ذکر شده است.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما شهادت سردار سلیمانی نماز جمعه رویداد ملی فهما مسجد طرح ملی فهما سردار سلیمانی سقوط هواپیمای اوکراینی تصادفات فوتی تصادفات جاده ای استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر در اثر تصادف در محور مهاباد به سردشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ این حادثه حدود ساعت شش صبح امروز  بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو سایپا و نیسان پاترول در محدوده روستای گولیار مهاباد روی داد که بر اثر آن راننده نیسان پاترول به علت شدت جراحات وارده  جان باخت و چند دیگر از سرنشنیان خودروها زخمی شدند.

مصدومان این حادثه به مراکز درمانی شهرستان انتقال یافتند.

علت حادثه تاکنون مشخص نشده است.

دیگر خبرها

  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد
  • جان باختن یک نفر در اثر تصادف در محور مهاباد به سردشت