Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی استان خراسان رضوی گفت: چون قاعدتا اختلاف مرغ زنده با لاشه و مرغ آماده طبخ باید ۲۸ درصد باشد در حالیکه این قیمت الان بالای ۴۵ درصد است.

قدس آنلاین- تکتم بهاردوست: با نزدیک شدن به روزهای پایان سال و نگرانی مصرف کننده در تامین و تهیه مرغ شب عید و نگرانی از واردات مرغ ،پیش بینی می شود که بازار  با التهاباتی مواجه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص "ولی الله کاشکی"مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی استان خراسان رضوی ضمن ابراز ناراحتی از وضعیت بازار مرغ گفت: متاسفانه بازار مرغ روزهای خیلی بدی را می گذراند و به خاطر افت قیمتی زیادی که مرغ داشته  تقریبا اکثر همکاران ما متضرر شده اند و همه تلاش ما این است که در صورت خرید دولت تعادل را به بازار برگردانیم.

وی ادامه داد: طی جلسات متعددی تنظیم بازاری که با مسئولین ذی ربط داشته ایم در تلاش هستیم که میزان نیاز مصرف بازار مرغ برای شب عید را از منابع داخلی تامین کنیم تا مجبور به واردات مرغ نباشیم.

وی ادامه داد: ولی با اینهمه این مژده را برای همشهریان می دهم که نگران قیمت مرغ برای شب عید نباشند چرا که اگر قیمت بیشتر از این افت نداشته باشد مطمئنا افزایشی نخواهد داشت.

کاشکی دلیل کاهش قیمت مرغ و تخم مرغ را در این فصل عرضه بیش از اندازه دانست و گفت: بر خلاف فصول پیش از این که ما معمولا در فصل سرما با افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ مواجه بودیم متاسفانه امسال با افت شدیدی قیمت مواجه هستیم که دلیل آن هم  این است که عرضه مرغ و تخم مرغ بیش از توان و ظرفیت بازار است و از آن جایی که دولت تمایلی برای خرید مرغ ندارد و حدود ۲۰ روزی هم هست که صادرات مرغ و تخم مرغ متوقف شده  همه اینها باعث افت شدید قیمت ها شده است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی استان خراسان رضوی گفت: در صورتی که دولت وارد میدان شود و مرغ های مازاد را خریداری کند نقدینگی به بازار تزریق می شود واندکی از مشکلات تولید کنندگان کم می شود و از آن طرف هم دست دلالان از بازار کوتاه می شود و قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار به تعادل می رسد.  قاعدتا اختلاف مرغ زنده با لاشه و مرغ آماده طبخ باید ۲۸ درصد باشد در حالیکه این قیمت در حال حاضر به  بالای ۴۵ درصد رسیده که اگر وضع به همین منوال پیش برود در یکی دو ماه آینده بار دیگر قیمت مرغ تا ۱۵ هزار تومان هم افزایش خواهد داشت.

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قیمت پایین مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز قیمت درهم امارات در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است، بطوری که درهم امارات که در بازار آزاد دیروز به ۱۷,۶۹۰ تومان رسیده بود.

امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۶۰ تومانی (۰.۳۴ درصد) به ۱۷,۷۵۰ رسید.

بالاترین قیمت درهم امارات در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷,۷۵۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱۷,۷۵۰ تومان خرید و فروش می‌شد.

قیمت فعلی درهم امارات نسبت به هفته گذشته ۰.۹۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین بهای هر واحد درهم امارات در شش ماه گذشته حدود ۲۵ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر هر ۱۰۰ دلار آمریکا برابر است با ۳۶۷ درهم امارات.

در حال حاضر یک میلیون تومان برابر است با ۵۶ درهم امارات.

منبع: رکنا

tags # درهم امارات سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • جزییاتی از نحوه واگذاری سهام سرخابی ها
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • تورم‏‏‌سنجی در فایل‏‏‌های آپارتمانی
  • توافق آمریکا و چین برای خرید نفت از ایران
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟