Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@00:07:56 GMT

فروش میلیاردی کتاب در نمایشگاه کرمان

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۹۱۵۳

فروش میلیاردی کتاب در نمایشگاه کرمان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، محمد علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به فروش هفت میلیارد ریالی بن کارت خرید کتاب در هجدهمین نمایشگاه کتاب گفت: با توجه به این میزان فروش بن کتاب و با استناد به اعلام آمار نهایی تراکنش شبکه بانک عامل که رقم فروش نقدی را ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعلا کرده اند، رقمی معادل ۲۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال فروش کتاب برای هجدهمین نمایشگاه بزرگ ناشران ایران در کرمان اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به همزمانی آخرین روز نمایشگاه کتاب کرمان و اعلام شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد و افزود: روز آخر نمایشگاه به رغم تألمات روحی و فضای حزن انگیزی که در سطح کشور حاکم بود، اعضای ستاد برپایی نمایشگاه به واسطه احترام به مخاطبان و مردم شریف کرمان، تلاش کردند تا نمایشگاه روال برپایی مناسب خود را تا آخرین لحظه حفظ نماید.

علیزاده با بیان اینکه در این نمایشگاه ۷۰۰ هزار جلد کتاب در قالب ۸۵ هزار و ۶۸۰ عنوان در بخش ناشران داخلی و ۱۱ هزار و ۲۰۰ عنوان کتاب در بخش ناشران خارجی به مخاطبان و دوستداران کتاب عرضه شده بود، بیان داشت: بخش بین الملل، شامل: ۱۴ غرفه و ۹ شرکت انتشاراتی که نماینده ۸۶ ناشر خارجی را بر عهده داشتند، یکی از بخش‌های پر مخاطب ما در این نمایشگاه بود.

او دیگر ویژگی هجدهمین نمایشگاه کتاب کرمان را دارا بودن بخش نشر الکترونیک ذکر کرد که در قالب ۱۵ غرفه فعالیت کردند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از استانداری، شهردای کرمان، شورای شهر کرمان، شرکت نمایشگاه‌های جنوبشرق و همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها و اداراتی که در جریان برپایی این دوره از نمایشگاه همکاری کردند، قدردانی نمود.

هجدهمین نمایشگاه کتاب کرمان از هفتم تا ۱۳ دی در محل دائمی نمایشگاه‌های جنوبشرق در شهر کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رمضانی قایم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.

«بخوانیم و بسازیم» شعار محوری فعالیت‌های کتابی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۳ نیز خواهد بود.

شعار سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و فعالیت‌های سال گذشته (۱۴۰۲) «آینده خواندنی است» بود که با استقبال مردم نیز مواجه شد. سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز با شعار «با کتاب سلامتیم»‌ برگزار شده بود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6081137 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق در کرمان
  • خسارت ۵۷ میلیاردی سیل به راه‌های جنوب کرمان
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا