Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالیکه تیم منتخب کشتی آزاد به مسابقات رنکنیگ اتحادیه جهانی اعزام شده، حسن یزدانی همچنان تمریناتش را در مجموعه ورزشی انقلاب دنبال می‌کند. ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از برگزاری دو مرحله اردو با حضور نفرات اعزامی به مسابقات ایتالیا در مجموعه ورزشی انقلاب، این اردو تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اردو علاوه بر 4 کشتی‌گیری که قرار بود در مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی بگیرند، حسن یزدانی و علیرضا کریمی مصدوم نیز تمرینات بدنسازی‌شان را زیر نظر دکتر نوروزی و دکتر بهرامی نژاد دنبال می‌کردند.

تیم منتخب ایران نیز بامداد چهارشنبه گذشته با بهنام احسانپور، یونس امامی، محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع روانه ایتالیا شد تا روزهای جمعه و شنبه (امروز) در این رقابت‌ها روی تشک بروند.

با وجود تعطیلی اردو، حسن یزدانی در مجموعه انقلاب مانده تا همچنان امور درمانی و بدنسازی خود را برای کسب آمادگی لازم به منظور بازگشت به تشک بعد از جراحی مینیسک پیگیری کند.

دور جدید تمرینات آزادکاران طبق برنامه‌ای که کادرفنی به فدراسیون کشتی داده، 2 بهمن است که نفرات منتخب جام تختی و مسافران ایتالیا به اردو دعوت خواهند شد.

این بار برخلاف اردوی قبلی که اسکان تیم در هتل آکادمی بود، آزادکاران در خوابگاه نصرت اسکان خواهند یافت. این اردو برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌شود.

کشتی آزاد ایتالیا| تمجید سایت اتحادیه جهانی از عملکرد محمدیان و زارعرقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در شیراز برگزار می‌شود



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی آزاد کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی کشتی آزاد کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معمای تیلور حل نشد؛ جادوگر حضور در المپیک پاریس را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات انتخابی کشتی آمریکا در دو روز گذشته در پنسیلوانیا برگزار شد که با شکست چندین مدعی همراه بود.

بی‌شک مهم‌ترین کشتی برگزارشده بامداد امروز (2 اردیبهشت)، مبارزه بین دیوید تیلور و آرون باروکس بود، جایی که تیلور نتوانست مقابل حریف جوانتر خود کاری از پیش ببرد و طی دو مبارزه تن به شکست داد تا حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد.

مسابقات انتخابی کشتی آمریکا، خیلی شفاف و بدون ماده و تبصره هر سال برگزار می‌شود و هر قهرمانی که دو مبارزه از سه کشتی را به سود خود تمام کند، صاحب دوبنده تیم ملی این کشور خواهد شد.

به این ترتیب دیوید تیلور قهرمان المپیک 2020 توکیلو و صاحب چندین نشان طلای جهانی که تاکنون پنج بار موفق به شکست حسن یزدانی شده و تنها یک بار در جهانی اسلو مغلوبش شده بود، حضور در بازی‌های المپیک را از دست داد تا معمای او برای رکورددار کشتی ایران همچنان حل‌نشده باقی بماند.

از این سو البته امسال حسن یزدانی هم با حریف مدعی و گردن‌کلفتی چون کامران قاسم‌پور مواجه است و پیش از آن نیز باید کتف جراحی شده‌اش اجازه شرکت در مسابقات را به او بدهد.

باید دید بعد از تیلور که جای خود را به آرون باروکس داد، آیا حسن یزدانی می‌تواند از سد رقبای داخلی عبور کرده و خودش را به المپیکی که تیلور در آن حضور ندارد و محاسبات قبلی می‌گوید او در غیاب این کشتی‌گیر هیچ مانعی پیش روی خود برای رسیدن به طلای جهانی نمی‌بیند؛ برساند؟!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • اردوی تیم ملی کشتی؛ حسن یزدانی به تیم بازگشت
  • خبر خوش برای کشتی ایران؛ یزدانی به اردوی تیم ملی بازگشت
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی بازگشت
  • بازگشت رسمی حسن یزدانی به تیم ملی
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود
  • شکست تیلور به نفع ایران شد/بین یزدانی وقاسمپور انتخابی برگزار شود
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت
  • در روز بازگشت حسن یزدانی چرا تیلور باخت؟
  • معمای تیلور حل نشد؛ جادوگر حضور در المپیک پاریس را از دست داد